۱۱ خرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۲۳

با کسب ۳۴ رای؛

داود عزیزی رئیس فدراسیون تنیس شد

داود عزیزی رئیس فدراسیون تنیس شد

در مجمع انتخاباتی فدراسیون تنیس داود عزیزی با کسب ۳۴ رای به عنوان رئیس جدید این فدراسیون انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجمع انتخاباتی فدراسیون تنیس از ساعت ۱۰ صبح امروز یکشنبه به میزبانی هتل المپیک آغاز شد.

عبدالرضا آریان فر، علیرضا پور سلمانی، پیمان جعفری طهرانی، سید محمود رضا حسینی، داود عزیزی، سید کامیار کیمیایی و سیدرضا میر ابوطالبی هفت کاندیدای حاضر در مجمع انتخاباتی تنیس بودند که حسینی و میرابوطالبی در مجمع حضور پیدا نکردند.

در ابتدای مجمع مهدی علی‌نژاد رئیس مجمع از کاندیداها خواست تا تنها به ارائه برنامه خود بپردازند و اصول اخلاقی را رعایت کنند. همچنین از کاندیداها خواسته شد تا اگر قصد انصراف دارند ۱۰ دقیقه سخنرانی را نداشته باشند.

با این وجود عبدالرضا آریانفر به عنوان اولین کاندیدا بعد از ۱۰ دقیقه سخنرانی به نفع پیمان جعفری انصراف داد که با تذکر جدی معاون وزیر ورزش و جوانان مواجه شد.

پس از آریانفر، چهار کاندیدای دیگر به سخنرانی پرداختند. در این بین داود عزیزی با نمایش کلیپی به تشریح برنامه ها ی خود پرداخت.

سرانجام رای گیری آغاز شد. مستجاب الدعوه مسئول امور مجامع تذکر داد که اعضای مجمع از آوردن تلفن همراه پای صندوق خودداری کنند.

در پایان رای گیری، داود عزیزی با ۳۴ رای به عنوان رئیس جدید این فدراسیون انتخاب شد. همچنین پوررمضانی یک، جعفری ۶، وکیمیایی ۲ رای کسب کردند. آریانفرد و میرابوطالب هم انصراف دادند.

مهدی علی‌نژاد پس از مجمع انتخاباتی تنیس در جمع اعضای مجمع گفت: از همه نامزدهای این انتخابات تشکر می کنم. امروز رقابت خوبی را شاهد بودیم که در کمال آزادی برگزار شد و خوشحالم که بعد از نزدیک به یک و نیم سال سرپرستی، امروز تعیین تکلیف شد.

وی افزود: هم در ابعاد همگانی و هم قهرمانی تنیس دچار ضعف هایی هستیم. برنامه آقای عزیزی، میثاقی بر اعضای مجمع است و بر همین اساس وی را قضاوت خواهیم کرد.

علینژاد ادامه داد: متاسفانه در طی این سالها به دسته چهار تنیس سقوط کردیم که قطعاً باید اقداماتی صورت گیرد که این مشکل حل شود و نیازمند برنامه، زمان، امکانات و همدلی هستیم.

وی تصریح کرد: متاسفانه بداخلاقی هایی در این چند روز صورت گرفته بود که اعضای مجمع نشان دادند به آن توجهی ندارند. تنیس به عنوان ورزشی جذاب و مفرح در دنیا است و این شرایط در کشورمان نیز وجود دارد.

کد خبر 4938080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha