۱۳ خرداد ۱۳۹۹، ۱۳:۵۷

معاون اقتصادی استاندار قزوین:

سامانه پنجره واحد یک اقدام بزرگ برای حمایت از سرمایه گذار است

سامانه پنجره واحد یک اقدام بزرگ برای حمایت از سرمایه گذار است

قزوین- معاون اقتصادی استاندار قزوین گفت: سامانه پنجره واحد یک اقدام بزرگ در جهت جذب و حمایت از سرمایه گذار، بویژه سرمایه گذاری خارجی است.

به گزارش خبرنگار مهر، عیسی قبادی معاون اقتصادی استاندار ظهر سه شنبه به همراه علیخانی مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری و زکی زاده مدیر کل دفتر اقتصادی استانداری از اداره کل اقتصادی و دارایی استان بازدید کرد.

در جریان این بازدید بهنامی فر مدیر کل اقتصادی و دارایی روند خدمات رسانی به مراجعین بویژه نحوه تعامل و تسهیل امورات مرتبط با سرمایه گذاران خارجی از طریق مرکز خدمات سرمایه گذاری استان (پنجره واحد) را تشریح کرد.

قبادی معاون اقتصادی استاندار قزوین نیز در جریان این بازدید اظهار کرد: مهمترین مساله حاکمیت اقتصاد است و اقدامات مطلوب در حوزه اقتصادی می‌تواند در سایر دستگاه‌ها تأثیر گذار باشد.

وی یادآور شد: در سال گذشته موفقیت‌های خوبی در اداره کل اقتصادی و دارایی استان صورت گرفته و این مجموعه بسیار پویا، چابک و فعال است.

قبادی بیان کرد: سامانه پنجره واحد که در این اداره کل و با همکاری دستگاه‌های مختلف راه اندازی شده، یک اقدام بزرگ در جهت جذب و حمایت از سرمایه گذار، بویژه سرمایه گذاری خارجی است.

معاون استاندار قزوین افزود: دستگاه‌ها هم افزایی و همکاری لازم در زمینه پاسخ سریع و بموقع نسبت به استعلام‌ها را از طریق پنجره واحد داشته باشند.

وی یادآور شد: فرمانداران شهرستان‌های استان نیز در این زمینه محرک دستگاه‌ها برای پاسخگویی سریع باشند تا سرمایه گذار بدون دغدغه نسبت به پیگیری و سرمایه گذاری اقدام کند.

کد خبر 4940248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha