۱۷ خرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۰۲

در سال جاری؛

شهرداری کرج ۱۱۰۰ میلیاردتومان پروژه افتتاح می‌کند

شهرداری کرج ۱۱۰۰ میلیاردتومان پروژه افتتاح می‌کند

کرج - شهردار کرج ارزش پروژه‌هایی که امسال توسط شهرداری کرج به بهره برداری می‌رسد را هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی کمالی زاده صبح شنبه در مراسم رونمایی از خودروهای جدید آتش‌نشانی با اشاره به اینکه رسالت سازمان آتش‌نشانی ایجاد بستری ایمن برای شهر است، اظهار کرد: شاهد ورود دستگاه‌ها و ماشین آلات جدید به ناوگان هستیم تا به استانداردهای لازم نزدیک تر شویم.

وی با اشاره به اینکه سازمان آتش‌نشانی در حوزه نیروی انسانی و تجهیزات همچنان نیازمند مساعدت و اعتبارات استانی است، گفت: خوشبختانه در آینده‌ای نزدیک دو ایستگاه آتش‌نشانی در کرج افتتاح می‌شود.

شهردار کرج با بیان اینکه شهرداری این کلان‌شهر در حوزه‌هایی از جمله مدیریت پسماند، آتش‌نشانی و یا اتوبوس‌رانی به کل استان خدمات و سرویس ارائه می‌دهد، افزود: امید است از سوی مسئولان استان حمایت‌های لازم برای خرید تجهیزات بیشتر و رفع مشکلات مربوط به این حوزه‌ها صورت گیرد تا شهری آرام، پایدار و با تاب آوری بیشتر داشته باشیم.

کمالی زاده اضافه کرد: در زمان شورای چهارم دو تا سه هزار نیرو جذب شهرداری شدند ولی در بخش‌های مانند آتش‌نشانی با کمبود نیرو مواجه هستیم.

وی با تاکید بر اینکه شهر در دوره پنجم شورا دوران بلوغ را می‌گذراند، گفت: مرحله سوم اتوبوس‌های جدید تا پانزده روز دیگر وارد ناوگان اتوبوسرانی کرج می‌شوند.

شهردار کرج در بخش دیگری به وضعیت دو پروژه بزرگراه شمالی و قطار شهری کرج اشاره کرد و گفت: امیدواریم این دو پروژه مهم و سرنوشت ساز در کوتاه‌ترین زمان ممکن به بهره برداری برسند.

کمالی زاده ارزش پروژه‌های که امسال توسط شهرداری کرج به بهره برداری می‌رسد را هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این مهم به توسعه شهر کمک فراوانی می‌کند.

کد خبر 4942168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha