۲۶ خرداد ۱۳۹۹، ۱۷:۰۷

با صدور حکمی؛

معاون امور ایران مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی منصوب شد

معاون امور ایران مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی منصوب شد

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با صدور حکمی، محسن مسچی را به‌عنوان معاون امور ایران این مجمع منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام حمید شهریاری دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی طی حکمی محسن مسچی را به عنوان معاون امور ایران مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی منصوب کرد.

متن این حکم به شرح زیر است:

فاضل ارجمند جناب مستطاب آقای محسن مسچی(زید عزه العالی)

سلام علیکم؛

نظر به مراتب تدین و تعهد، دانش و تجارب ارزشمند حضرتعالی درشناخت اقوام و طوایف  جامعه ایرانی ونیز سوابق طولانی و درخشان در امور فرهنگی و ارتباط با هموطنانمان از ادیان و مذاهب مختلف و نیز اشراف به حوزه های علمی وعملی فعالیتهای اجتماعی در جهان اسلام، بدین وسیله جناب‌عالی را به عنوان معاون ایران مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی  منصوب می کنم.

در شرایط حساس کنونی جهان اسلام که دشمنان اسلام می خواهند با دمیدن بر آتش تفرقه در بین مسلمین از همگرایی مسلمانان در شکل گیری امت واحده اسلامی در جهان ممانعت کنند، رسالت مجمع تقریب مذاهب اسلامی بسیار گسترده و خطیر است. لذا انتظار دارد با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری از تجارب ارزشمند گذشته، نوآوری و تلاش جهاد گونه، زمینه ارتقاء همه جانبه روابط داخلی این مجمع را فراهم آورده و در جهت تحقق آرمان های بلند رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله امام خامنه ای (مدظله العالی) و ایجاد بسترهای مناسب وحدت وتقریب فرق ومذاهب اسلامی موفق ومؤید باشید.

لازم می‌دانم ازخدمات وفعالیت‌های ارزشمندجناب حجت الاسلام سیدحامد علم الهدی در طول دوران مسئولیت این معاونت تقدیرو تشکر کنم.

از درگاه الهی مزید توفیقات شما را مسألت می‌کنم.

کد خبر 4950469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha