۲ تیر ۱۳۹۹، ۹:۵۵

فرماندار زنجان:

واحدهای صنفی متخلف در زنجان تعطیل می شوند

واحدهای صنفی متخلف در زنجان تعطیل می شوند

زنجان- فرماندار زنجان، گفت: واحدهای صنفی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند متخلف شناخته شده و تعطیل می شوند.

رضا عسگری در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه مردم دیگر پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نمی‌کنند، گفت: رعایت نکردن اصول بهداشتی باعث شده این بیماری در زنجان همچنان جولان بدهد.

وی با بیان اینکه واحدهای صنفی در زنجان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، اظهار کرد: برخی از صنوف پروتکل‌های بهداشتی را که الزام شده بود را رعایت نمی‌کنند و در این میان اگر واحدهای صنفی در امر بهداشت کوتاهی کنند اجازه فعالیت آنها سلب خواهد شد و ما با کسی تعارفی نداریم و تعطیل می‌شوند.

فرماندار زنجان، با بیان اینکه کار مندان شهرستان زنجان ملزم به استفاده از ماسک و رعایت بهداشت هستند، گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به رعایت بهداشت فردی و فاصله گذاری اجتماعی در ادارات تاکید جدی را مورد توجه قرار دهند.

عسگری با بیان اینکه در خصوص فعالیت صنوف پر خطر بازنگری‌های لازم انجام خواهد شد، تاکید کرد: در این زمینه نظارت از صنوف پر خطر تشدید می‌شود.

وی با بیان اینکه نظارت از فعالیت تمام واحدهای صنفی در زنجان تشدید می‌شود، تصریح کرد: صاحبان جایگاه‌های سوخت در زنجان باید تجهیزات بهداشتی را در اختیار مردم قرار دهند.

فرماندار زنجان، با بیان اینکه زنجان همچنان در وضعیت قرمز قرار دارد، گفت: از شهروندان درخواست می‌شود در مراکز پر تجمع تردد نکنند و اگر هم مجبور به تردد در بیرون از خانه هستند حتماً از ماسک استفاده کنند.

کد خبر 4954949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha