۴ تیر ۱۳۹۹، ۹:۴۸

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز اعلام کرد؛

افزایش شیوع کرونا در البرز/ تعداد بیماران بستری بیشتر شده است

افزایش شیوع کرونا در البرز/ تعداد بیماران بستری بیشتر شده است

کرج - رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز با اشاره به افزایش شیوع کرونا در استان، گفت: تعداد بیماران بستری شده نسبت به دو هفته گذشته، بیشتر شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از علوم پزشکی استان البرز، دکتر حسین کریم اظهار کرد: متأسفانه با افزایش شیوع کرونا در کشور و استان مواجه هستیم و تعداد بیماران بستری شده نسبت به دو هفته قبل بیشتر شده است.

وی اضافه کرد: البته روند مرگ و میر این بیماری نسبت به اسفند ماه و اوایل شیوع کرونا کاهش یافته و اکنون روند ثابت و کمی دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: افزایش مراجعه کنندگان سرپایی و بستری به مراکز درمانی یک هشدار است و ممکن است استان البرز از وضعیت زرد به قرمز تبدیل شود.

دکتر کریم افزود: عدم رعایت پروتکل ها می‌تواند دوباره وضعیت استان را به قرمز تبدیل کند و بازگشت محدودیت‌ها را خواهد داشت.

وی تاکید کرد: نقطه ضعف در مقابل کرونا، شلوغی و ازدحام است که این ویروس به شدت در ازدحام جمعیت تکثیر خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز به مردم توصیه کرد همچنان بر رعایت فاصله گذاری دقت داشته باشند و از حضور در اجتماعات جدا پرهیز کنند.

دکتر کریم گفت: از مردم در خواست می‌کنیم خارج از منزل حتماً از ماسک استفاده کنند چرا که در حال حاضر تنها سلاح برای مقابله، استفاده از ماسک و شستشوی مکرر دست‌ها است.

کد خبر 4957142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمد IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
      0 0
      رسانه ها باید همچنان تاکید کنن که مردم رفت و آمد غیرضروری نکنند .. دید و بازدیدها تعطیل ...مراسمات تعطیل ..استفاده از ماسک و دستکش اجباری