۵ تیر ۱۳۹۹، ۱۱:۰۱

مدیرکل صداوسیمای گلستان تشریح کرد

ویژه برنامه های دهه کرامت در قاب صدا و سیمای گلستان

ویژه برنامه های دهه کرامت در قاب صدا و سیمای گلستان

گرگان- مدیر کل صدا و سیمای گلستان با اشاره به برنامه های دهه کرامت، گفت: «حرم تا حرم»، «همدلی به رسم پاکان»، «عهد سوم» و «محسن» از ویژه برنامه های تدارک دیده شده در این دهه است.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد منتظر حجت در جلسه هماهنگی ویژه برنامه های دهه کرامت اظهارکرد: این دهه یادآور بسیاری از مطالب عالی و مفاهیم بلند و سازنده و ارزشمند است و تمام مفاهیم سازنده‌ای که ما در فرهنگ اسلامی داریم در این دهه تداعی می‌شوند چرا که حرم حضرت فاطمه معصومه (س) و امام رضا (ع) کانون همبستگی و وحدت است.

وی در ادامه دهه کرامت را یادآور لطیف‌ترین علائق و مهر و وفای کم‌نظیر یک خواهر نسبت به مقام شامخ و معنوی برادر دانست و بیان کرد: معاونت سیمای گلستان برای این ایام برنامه های متنوعی را تدارک دیده است از جمله ویژه برنامه «حرم تا حرم» را به صورت زنده هر شب ساعت ۲۱:۰۰ به مدت ۷۵ دقیقه روی آنتن می برد.

مدیرکل صدا و سیمای گلستان اضافه کرد: حرم تا حرم با محوریت حضور کارشناسان مذهبی و بیان سبک زندگی رضوی و تربیت اسلامی از نگاه ائمه و امام رضا (ع)، ارتباط مستقیم با مراکز قم و مشهد مقدس و پوشش جشن‌های حرم رضوی، پخش گروه سرود و تواشیح، دعوت از هنرمندان گلستانی و دختران نمونه استانی در زمینه فرهنگی، هنری، علمی، مداحی، موسیقی پاپ، گزارشات مردمی و غیره از بخش های این ویژه برنامه است.

منتظر حجت در ادامه از سه ویژه برنامه رادیوی گلستان «همدلی به رسم پاکان»، «عهد سوم» و «محسن» نام برد و افزود: رادیو ترکمنی برون مرزی هم با ویژه برنامه «سایرایاراولکام» در ۱۰ قسمت ۶۰ دقیقه ای ساعت ۱۶:۰۰ همراه با برنامه های شاد و متنوع ویژه این ایام با بخش های مختلفی از جمله موسیقی، سرود های سنتی با حضور کارشناسان مذهبی، پخش تلفن های مردمی و غیره روی آنتن می رود و همچنین برنامه های " «خانواده»، «چشمه ایمان»، «نغمه ها»، «گوهر جوانی» و «در آینه شعر» به طور ویژه برنامه های متنوعی را برای این ایام تدارک دیده است.

وی در ادامه از تولید و پخش ۶ گزارش خبری، سه گزارش تولیدی با موضوع دهه کرامت از جمله پیوند مردم با امام و ولایت، سیره و روش زندگی رضوی، کرامات حضرت فاطمه معصومه (س) و امام رئوف را برای پخش از شبکه های سراسری و بار گذاری در صفحه خبرگزاری صدا و سیما، انتشار در کانال پیام رسان سروش و یک گفتگوی ویژه خبری را از اقدامات معاونت خبر این مرکز بیان کرد.

۱۰ کلیپ های صوتی و تصویری، هفت نماهنگ و موزیک ویدئو، دو موشن گرافی، ۱۰ پوستر و ۱۵ عکس نوشت، ۱۰ پادکست، سه اینفوگرافی از جمله برنامه های معاونت فضای مجزی است که منتظر حجت از آن خبرداد.

کد خبر 4958106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha