۱۴ تیر ۱۳۹۹، ۱۸:۲۵

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی:

شهرهای اطراف اهواز مشکل جدی دارند / فاضلاب کارون معضلی اساسی است

شهرهای اطراف اهواز مشکل جدی دارند / فاضلاب کارون معضلی اساسی است

اهواز- نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرهای جدید اطراف اهواز مشکل جدی در بخش زیرساخت‌های دارند که قصد داریم آنها را اولویت‌بندی کنیم.

مجتبی یوسفی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: وظیفه نمایندگان کار اجرایی نیست بلکه نظارت و پیگیری است. یکی از برنامه‌های ما در مجلس شورای اسلامی این است که از نزدیک با مشکلات مردم آشنا شده و آنها را شناسایی کنیم.

وی با اشاره به مشکلات اساسی در بخش زیرساخت‌های شهرستان‌های جدید اطراف اهواز افزود: برخی از شهرستان‌ها مانند حمیدیه، کارون و باوی از زیرساخت‌های ضعیفی برخوردار است که باید با نظارت و پیگیری پروژه‌ها، بهبود این وضعیت از دولتی‌ها خواسته شود.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضورش در میان مردم شهرستان کارون بیان کرد: امروز در بازدید از شهرستان کارون مشکلات که عمدتاً زیرساختی بودند، شناسایی شد و در جلسه‌ای که با حضور مدیران استان و شهرستانی برگزار شد راه‌حل بهبود بیان می‌شود.

یوسفی تصریح کرد: برای هرکدام از مشکلات باید برنامه زمان‌بندی برای مرتفع کردن آن داشته باشیم به خصوص در بحث فاضلاب شهرستان کارون که مشکل بسیار اساسی است.

وی عنوان کرد: امروز مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان هم دعوت‌شده بود و مشکلات این بخش در شهرستان کارون با وی در میان گذاشته است تا بتواند مشکلات مردم را حل کند.

یوسفی عنوان کرد: قصد نداریم به مردم وعده و وعیدِ توخالی بدهیم بلکه قصد داریم با اولویت‌بندی مشکلات مردم، به ترتیب نسبت به حل آنها اقدام کنیم.

کد خبر 4965745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha