۱۶ تیر ۱۳۹۹، ۱۱:۳۱

مدیرکل تعاون چهارمحال وبختیاری:

۶۲۸ شغل در بخش مشاغل خانگی در چهارمحال و بختیاری ایجاد شد

۶۲۸ شغل در بخش مشاغل خانگی در چهارمحال و بختیاری ایجاد شد

شهرکرد - مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اجرای ۶۰۵ طرح مشاغل خانگی در این استان، گفت: ۶۲۸ شغل در بخش مشاغل خانگی در چهارمحال و بختیاری ایجاد شد.

حفیظ الله فاضلی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در سال گذشته سهمیه تسهیلات مشاغل خانگی استان ۶۸ میلیارد ریال بوده که توسط دو بانک عامل به طور کامل پرداخت شده است.

وی گفت: تمام کل این مبلغ در قالب ۶۰۵ طرح با اشتغالزایی ۶۲۸ نفر پرداخت شده است.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در سال گذشته با پیگیری‌های به عمل آمده توسط اداره کل این تسهیلات از سقف سه ساله به پنج سال و همچنین سقف مبلغ تسهیلات با توجه به رشته شغلی متقاضی از ۵۰ میلیون ریال به ۱۵۰ میلیون ریال افزایش یافت.

وی بیان کرد: در سال گذشته تعداد یک هزار و ۱۳۴ مجوز مشاغل خانگی مستقل و پشتیبان صادر شده است.

وی بیان کرد: در زمینه صدور الکترونیکی مجوزهای مشاغل خانگی در سال گذشته و سه ماهه ابتدای امسال سامانه مورد نیاز راه اندازی شد و دیگر هیچ نیاز به مراجعه متقاضی به دستگاه‌های اجرایی و اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی نیست.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در زمینه زنان سرپرست خانوار فاقد پوشش نهادهای حمایتی تفاهم‌نامه‌ای با جهاد دانشگاهی در زمینه آموزش، تولید محصول و اتصال به بازار برای ۷۷ نفر منعقد شده و اکنون در حال اجرا است.

کد خبر 4967153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha