۱۷ تیر ۱۳۹۹، ۱۴:۴۸

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

عملیات بیت المقدس در زنجان بازنمایی می‌شود

عملیات بیت المقدس در زنجان بازنمایی می‌شود

زنجان-جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، با بیان اینکه عملیات بیت المقدس درزنجان باز نمایی می‌شود، گفت:در عملیات بیت المقدس رزمندگان زنجان نقش خوبی داشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ ابوالفضل طهماسبی ظهر سه شنبه در جلسه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در محل استانداری زنجان، گفت: از سوم خردادماه تا پایان سال برنامه‌های مختلف و متنوعی از سوی سپاه این استان برای گرامی داشت هفته دفاع مقدس پیش بینی شده است.

وی اظهار کرد: باید یاد و خاطره شهیدان در استان گرامی داشته شود چرا که این استان سرداران و شهیدان شاخصی داشته است.

جانشین سپاه استان زنجان، با بیان اینکه عملیات بیت المقدس درزنجان باز نمایی می‌شود، گفت: در عملیات بیت المقدس که رزمندگان زنجان در آن نقش بارزی داشتند بازنمایی می‌شود.

طهماسبی با بیان اینکه برنامه‌های فرهنگی و هنری مختلف ازجمله سرودخوانی، نمایشگاه، یادواره شهدا، رونمایی از کتاب‌های مختلف، بررسی نقش رزمندگان زنجان در دفاع مقدس، مسابقات و جشنواره فرهنگی، برنامه مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی، در طی هفته دفاع مقدس در استان برگزار خواهد شد، ابراز داشت: برنامه‌های هفته دفاع مقدس برای تمام اقشار مختلف خواهد بود.

وی با بیان اینکه باید از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود برای هرچه بهتر و باشکوه‌تر برگزار شدن هفته دفاع مقدس استفاده شود، گفت: دستگاه‌های اجرایی هم در اجرای برنامه‌ها همکاری کنند.

جانشین سپاه استان زنجان، بر لزوم فضا سازی شهری تاکید کرد و یاد آورشد: باید شهر حال و هوای دفاع مقدس بگیرد.

طهماسبی به برگزاری کنگره شهدا در استان اشاره کرد و افزود: این کنگره سال آینده در استان برکزار خواهد شد و در این زمینه ستادهای استانی و شهرستانی تشکیل شده است.

وی افزود: این کنگره در راستای گرامیداشت یاد و خاطره سه هزار و ۵۳۵ شهید استان برگزار خواهد شد.

کد خبر 4968300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha