۱۹ تیر ۱۳۹۹، ۱۱:۳۲

کتاب فرهنگ نویسندگان، مؤلفان، مترجمان و شاعران قزوینی چاپ می‌شود

کتاب فرهنگ نویسندگان، مؤلفان، مترجمان و شاعران قزوینی چاپ می‌شود

قزوین- کتاب «فرهنگ جامع نویسندگان، مؤلفان، مترجمان و شاعران قزوین» چاپ و منتشر می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، کار جمع آوری اطلاعات و مستندات نویسندگان، مؤلفان، مترجمان و شاعران قزوینی که اثر آنان در قالب کتاب چاپ و منتشر شده است، آغاز و پس از تدوین و باز نویسی در قالب کتاب «فرهنگ جامع نویسندگان، مؤلفان، مترجمان و شاعران قزوین» از سوی انتشارات رؤیای آبی چاپ و منتشر خواهد شد.

این کتاب در سه بخش تدوین می‌شود. بخش نخست این کتاب به معرفی صاحبان آثاری خواهد پرداخت که در قید حیات نبوده و اطلاعات آنان و آثارشان با همکاری خانواده آنان، دوستان و یا ناشرانی که آثار آنان را به چاپ رسانده و توزیع کرده اند جمع آوری و تدوین خواهد شد.

بخش دوم کتاب نیز به معرفی صاحبان آثاری می‌پردازد که هم اکنون در قید حیات بوده و به کار تحقیق و نگارش در حوزه‌ها و زمینه‌های مختلف علمی، دانشگاهی، ادبی و هنری، سیاسی و اقتصادی مشغول فعالیت هستند.

در بخش سوم نیز تلاش خواهد شد تا نویسندگان، مؤلفان و مترجمانی که آثار آنان به صورت کار گروهی چاپ و منتشر شده است؛ معرفی شوند.

از نویسندگان، مؤلفان، مترجمان و شاعران قزوینی برای اجرای این پرژوه درخواست می‌شود تا با ارسال بیوگرافی، معرفی آثار و تصاویر خود از طریق شماره ۰۹۱۲۷۸۱۴۸۳۸ در شبکه اجتماعی واتس آپ این انتشارات را در چاپ این فرهنگ یاری کنند.

کد خبر 4969747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha