۲۷ تیر ۱۳۹۹، ۱۴:۵۸

ذبح قربانی با نیت رفع بلای کرونا در گناوه انجام شد

ذبح قربانی با نیت رفع بلای کرونا در گناوه انجام شد

گناوه- ذبح قربانی با نیت سلامتی امام زمان(عج) و مردم ایران اسلامی و رفع بیماری کرونا و دفع بلیات و آفات در قالب رزمایش مواسات طی دو روز چهارشنبه و پنج شنبه در گناوه انجام شد.

حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی در حاشیه این برنامه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه، در مرحله نخست این طرح با همکاری خیرین و مردم سراسر کشور، استان بوشهر و شهرستان گناوه اقدامات و کمک‌های خوبی به نیازمندان صورت گرفت.

امام جمعه گناوه افزود: در راستای لبیک به فرمایشات اخیر رهبری در دیدار تصویری با نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تاکید بر نهضت تعاون و احسان و تاکید نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، ذبح قربانی با نیت سلامتی امام زمان (عج) و مردم عزیز ایران اسلامی و همچنین رفع بیماری کرونا و دفع بلیات و آفات در قالب دومین رزمایش ستاد قرارگاه مواسات و همدلی مؤمنانه با همکاری دفاتر ائمه جمعه سراسر استان و کمیته امداد و حمایت خیرین در استان اجرا شد.

وی گفت: شهرستان گناوه مانند همیشه برای اجرای این رزمایش انسان دوستانه و خیرخواهانه اعلام آمدگی کرد و برنامه ذبح قربانی شهرستان طی دو روز چهارشنبه و پنج شنبه انجام شد.

وی یادآور شد: گوشت‌های قربانی شده پس از بسته‌بندی با رعایت نکات بهداشتی در میان خانوارهای نیازمند، مستمندان و آسیب دیدگان در ایام کرونا توزیع می‌شود.

امام جمعه گناوه تصریح کرد: نهضت تعاون و احسان در این شهرستان آغازشده و بسته‌های حمایتی در حال آماده سازی و توزیع بین نیازمندان و مستمندان است.

حجت الاسلام رکنی حسینی با تقدیر از مردم و خیرین گناوه که همواره در کارهای خیر پیشگام هستند، گفت: نیکوکاران و خیرین و مردم مؤمن شهرستان گناوه همواره در کارهای خیر و انسان دوستانه و کمک به همنوعان زبانزد خاص و عام و پیشگام هستند و امسال نیز با وجود مشکلات اقتصادی هیچگاه هموطنان و همشهریان نیازمند را در این تنگناهای اقتصادی فراموش نکردند که قابل تقدیر است.

کد خبر 4975849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha