۱ مرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۱۴

اژه‌ای:

هدف دشمن از تحریم به‌زانو درآوردن مردم ایران است

هدف دشمن از تحریم به‌زانو درآوردن مردم ایران است

سمنان- معاون اول قوه قضائیه بابیان اینکه تحریم‌ها متعلق به برهه زمانی کنونی نیست بلکه قدمتی ۴۰ ساله دارد، گفت: هدف دشمن از تحریم به‌زانو درآوردن مردم ایران است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای ظهر چهارشنبه در مراسم معارفه رئیس جدید دادگستری استان سمنان به میزبانی این نهاد، بابیان اینکه هدف دشمن از تحریم به‌زانو درآوردن مردم ایران است و این موضوعی جدید نیست، ابراز کرد: تحریم‌ها از ۴۰ سال پیش تاکنون علیه ملت ایران پابرجا بوده و همچنان هم ادامه دارد.

وی بابیان اینکه مردم ما همواره در برابر فشارها و تحریم‌های دشمنان ایستادگی کرده‌اند، ابراز کرد: دفاع مقدس نمونه بارز ایستادگی مردم در عین مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها بود.

معاون اول قوه قضائیه بابیان اینکه مردم ایران اسلامی به‌خوبی می‌دانند که در برابر این فشار نباید تسلیم شد، بیان کرد: با برنامه‌ریزی و مقاومت بیشتر باید به‌دوراز کم‌تحرکی با همراهی و همدلی ایستادگی داشت.

محسنی اژه‌ای با اشاره به اینکه دشمن با تمام توان بر اقتصاد و معیشت مردم فشار وارد می‌سازد، ابراز کرد: داشتن روحیه انقلابی و تحول‌خواه در کنار موضوع مهم مدیریت جهادی راهکار مقابله با این تفکر و برنامه‌ریزی دشمنان است.

وی توکل به خدا در کنار کار جهادی و اقتدا به رهبر معظم انقلاب اسلامی به‌مثابه ولی‌فقیه را سه مؤلفه موفقیت دانست و ابراز کرد: مردم ما به‌خوبی می‌دانند که باید با این راهکارها در برابر هجمه دشمنان ایستاد.

معاون اول قوه قضائیه در ادامه خواستار توجه بیشتر به حوزه تولید و جهش آن شد و گفت: همکاری و همفکری برای رفع مشکلات کشور یک واجب و الزام اساسی محسوب می‌شود.

محسنی اژه‌ای بابیان اینکه برخورد با متخلفان باید به‌گونه‌ای باشد که به تولید ضربه‌ای وارد نشود، گفت: اگر کارگاهی تعطیل و یا نیمه تعطیل‌شده باید همه دست‌به‌دست هم دهیم تا به او کمک کنیم از سوی دیگر نباید گذاشت تا کارگاهی بسته و کارگرانی بیکار شوند.

وی بابیان اینکه موانع تولید می‌بایست در اندازه وسع و اقتصاد با هماهنگی بین بخشی در درون استان‌ها رفع شود و لذا تمام مسئولان به این امر اهتمام داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم محمد جعفرعبدالهی به عنوان رئیس کل دادگستری استان سمنان معرفی و از خدمات مظهری در این شغل که به بازنشستگی نائل آمد تقدیر شد، مظهری از سال ۹۲ در این سمت مشغول به کار بود.

کد خبر 4980249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha