۱۱ مرداد ۱۳۹۹، ۲۳:۴۱

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان خبر داد:

ابلاغ سهمیه ۲۰۰۰ واحدی مسکن ملی در شهرهای زیر ۱۰۰هزار نفر لرستان

ابلاغ سهمیه ۲۰۰۰ واحدی مسکن ملی در شهرهای زیر ۱۰۰هزار نفر لرستان

خرم‌آباد- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان از ابلاغ سهمیه اولیه دو هزار و ۹۳ واحدی طرح اقدام ملی مسکن در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود رضایی شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه اجرای طرح اقدام ملی مسکن در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر به بنیاد مسکن واگذار شده است، اظهار داشت: در لرستان به غیر از شهرهای بروجرد، خرم آباد و دورود، در مابقی شهرها اجرای این طرح به عهده بنیاد مسکن است.

وی با بیان اینکه در شهرهای الشتر، پلدختر و نورآباد زمین اجرای طرح نیز آماده شده است، تصریح کرد: متقاضیانی که ثبت نام کرده‌اند در مرحله تشکیل پرونده و طی کردن پروسه اداری هستند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان با اشاره به اینکه در ازنا و الیگودرز از واحدهای باقی مانده مسکن مهر استفاده می‌شود، افزود: در مابقی شهرها هم راه و شهرسازی لرستان مسئول تأمین زمین است که این امر نیز در حال انجام است.

رضایی یادآور شد: به محض اینکه زمین در اختیار ما قرار گیرد، نسبت به تشکیل پرونده و معرفی متقاضیان به سیستم بانکی اقدام می‌کنیم.

وی با بیان اینکه ۲۰۹۳ واحد سهمیه ابلاغ شده لرستان است، تصریح کرد: تسهیلات هر واحد ۱۰۰ میلیون تومان است و مابقی اعتبار مورد نیاز از طریق آورده متقاضی تأمین می‌شود.

کد خبر 4988590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha