۱۵ مرداد ۱۳۹۹، ۱۵:۱۳

در گفتگوی تلفنی با رئیس مجلس لبنان؛

قالیباف: ایران درکنار دولت و مردم لبنان است

قالیباف: ایران درکنار دولت و مردم لبنان است

رئیس مجلس شورای اسلامی در تماس تلفنی با رئیس مجلس نمایندگان لبنان درباره حادثه انفجار در بندر بیروت،گفت: جمهوری اسلامی ایران در گذار از این بحران در کنار ملت و دولت لبنان خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در تماس تلفنی با «نبیه بری» رئیس مجلس نمایندگان لبنان پیرامون حادثه انفجار در بندر بیروت گفتگو کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با ابراز تاسف از وقوع این حادثه، جان باختن جمعی از مردم بیروت را تسلیت گفت و برای مجروحان و مصدومان از درگاه خداوند آرزوی بهبودی و سلامتی کامل کرد.

قالیباف با بیان اینکه اطمینان دارم مردم لبنان با روحیه مقاومی که دارند، از این بحران و حادثه تلخ با صبوری و شکیبایی عبور خواهند کرد، گفت: جمهوری اسلامی ایران در گذار از این بحران در کنار ملت و دولت لبنان خواهد بود.

رئیس مجلس شورای اسلامی بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای ارسال کمک های انسان دوستانه به بیروت تاکید کرد.

در ادامه این گفتگو، نبیه بری ضمن تشکر از تماس رئیس مجلس شورای اسلامی از پشتیبانی و حمایت های دلگرم کننده جمهوری اسلامی ایران قدردانی کرد.

وی بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران در دوران های سخت از جمله در زمان اشغال جنوب لبنان توسط رژیم صهیونیستی همواره حامی و پشتیبان مردم این کشور بوده و ملت و دولت لبنان هیچگاه آن را فراموش نخواهند کرد.

نبیه بری در پایان گزارشی از حادثه انفجار در بندر بیروت و آخرین وضعیت شهر را ارائه کرد.

کد خبر 4991909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha