۱۶ مرداد ۱۳۹۹، ۱۵:۳۳

امام‌جمعه دامغان:

امنیت شغلی خبرنگاران تأمین شود

امنیت شغلی خبرنگاران تأمین شود

دامغان- امام‌جمعه دامغان بابیان اینکه خبرنگاران با ایجاد تلنگر در مسئولان می‌کوشند تا مشکلات مردم برطرف شود، گفت: در این راستا تأمین امنیت شغلی خبرنگاران اصلی مهم و ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید محمدحسینیان ظهر پنج‌شنبه به مناسبت ۱۷ مرداد سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار در آئین تقدیر و تجلیل از خبرنگاران دامغان به میزبانی دفتر خود ضمن تقدیر و تجلیل از مجاهدت‌های خبرنگاران در حوزه اطلاع‌رسانی به جامعه، اظهار داشت: خبرنگاران با ایجاد تلنگر در مسئولان می‌کوشند تا مشکلات مردم برطرف شود لذا تأمین امنیت شغلی اصحاب رسانه و تقدیر از آن‌ها امری ضروری است.

وی ضمن بیان اینکه مسئولان و مدیران باید به حداقل نیازهای خبرنگاران نیز توجه کافی داشته باشند، افزود: با توجه به اینکه اصحاب رسانه با انعکاس خبر و گزارش حاوی درد و دل مردم، مسئولان را وادار به حل مشکلات جامعه می‌کند لذا می‌بایست رفع چالش‌های پیش روی نیز در اولویت قرار گیرد.

امام‌جمعه دامغان بابیان اینکه خبرنگاران باید نقش روشن بخشی و آگاهی دادت به جامعه را پیگیری کنند، ابراز داشت: درواقع اصحاب رسانه به احزاب، گروه‌ها و مردم جهت‌دهی می‌بخشند لذا این امر یکی از اقداماتی که خبرنگاران باید برای تحقق آن تلاش کنند.

حسینیان ضمن بیان اینکه خبرنگار باید تلاش خود را در راستای خدمت و حل مشکلات مردم به کار گیرد، در ادامه تصریح کرد: اطلاع‌رسانی صحیح اخبار به جامعه بر عهده خبرنگاران است و این موضوع نقش و جایگاه خبرنگاران را پررنگ می‌کند.

وی ضمن بیان اینکه خبری که انتشار آن به جامعه آسیب می‌رساند نباید منعکس شود، افزود: صداقت و امانت‌داری همراه با تعهد و اخلاص رمز موفقیت خبرنگاران است که اصحاب رسانه باید آن را در حوزه خبر و اطلاع‌رسانی حفظ و اعتماد جامعه به خودشان را تقویت کنند.

کد خبر 4992729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha