۲۲ مرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۱۴

در تذکری مطرح شد؛

نماینده خمینی شهر: هرگونه محدودیت در ایام محرم خلاف قانون است

نماینده خمینی شهر: هرگونه محدودیت در ایام محرم خلاف قانون است

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس گفت: هر گونه محدودیت در ایام محرم بدون تصویب مجلس خلاف قانون اساسی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد تقی نقدعلی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی،گفت: اینکه ستاد ملی کرونا در اقدامی تبعیض آمیز نامه خصوصی به رئیس جمهور می دهد که در جلسه رای اعتماد شرکت نکند، جای تعجب ندارد و در این شرایط انتظار ما از رئیس مجلس آن است که آیین نامه داخلی مجلس را در نظر بگیرد.

وی بیان کرد: امروز جنگ فقر و غنا در جامعه است و آقای روحانی بداند که امروز یک جلسه استیضاح کوچک وی در مجلس رقم خورد و نمایندگان عملا عملکرد رئیس جمهور را به قضاوت گذاشتند.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بنده از رئیس مجلس خواهش می کنم پیگیری کند که ستاد کرونا با چه مجوزی بدون تصمیم مجلس مراسم عزاداری را محدود کرده است و آنان باید بدانند هر گونه محدودیتی در ایام محرم بدون تصویب مجلس خلاف قانون اساسی است.

نقدعلی اظهار داشت: رئیس جمهور با چه مجوزی از گشایش اقتصادی صحبت می کند در حالی که این موضوع باید در مجلس به تصویب برسد.

وی خاطرنشان کرد:  عده ای برای رای  اعتماد وزیر پیشنهادی صمت در راهروهای مجلس در تردد بودند که باید بدانند این مجلس، مجالس گذشته نیست و باید رویه این افراد را در این مجلس انقلابی براندازیم.

کد خبر 4996852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      1 1
      اگر خودت هم رفتی تو هیت های شلوغ عزاداری کردی اون درسته نه مثل ریاست جمهوری همه رو ازاد کنی بعد خودت از ترس جانت از به مجلس هم نری