۲۳ مرداد ۱۳۹۹، ۱۳:۵۴

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی لرستان:

اموال و املاک دولتی لرستان به ارزش ۱۲۹۰ میلیارد به فروش می‌رسد

اموال و املاک دولتی لرستان به ارزش ۱۲۹۰ میلیارد به فروش می‌رسد

خرم‌آباد - مدیرکل امور اقتصادی و دارایی لرستان گفت: اموال و املاک دولتی مازاد در لرستان به ارزش ۱۲۹۰ میلیارد به فروش رسیده و در دستگاه‌های اجرایی استان هزینه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ماندگار مرادی فرد امروز پنجشنبه در شورای اداری لرستان با بیان اینکه در لرستان ۸ هزار و ۱۸۷ ملک دولتی ثبت شده است، اظهار داشت: ارزش ریالی این ملک‌ها ۵۰ هزار میلیارد تومان است.

وی با اشاره به فروش املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی لرستان و خرج آن در خود همان دستگاه اجرایی گفت: مقرر بوده که دستگاه‌ها اموال و املاک خود را در تا پایان خرداد ماه ثبت کنند و این در حالیست که تاکنون این امر به خصوص از سوی شهرداری‌ها عملیاتی نشده که ما در نهایت اعلام کردیم که تا پایان مرداد ماه این امر باید صورت گیرد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی لرستان با اشاره به اینکه در کشور مقرر شده که دستگاه‌ها اموال و املاک خود را به میزان ۴۰ هزار میلیارد تومان به فروش برسانند، گفت: سهم لرستان از این میزان هزار و ۲۹۰ میلیارد تومان است.

مرادی فرد با اشاره به شناسایی و فروش ۲۱ ملک به ارزش ۱۰۰ میلیارد تومان از املاک دستگاه‌های اجرایی لرستان گفت: ۵۰ درصد از این میزان صرف اجرای پروژه‌های عمرانی و ۵۰ درصد دیگر صرف بودجه هزینه‌ای دستگاه‌ها می‌شود.

وی همچنین از مستندسازی اموال دستگاه‌های اجرایی استان توسط ثبت اسناد خبر داد و افزود: در این راستا از دستگاه‌های اجرایی اموال منقول و غیر منقول خود را اعلام کنند.

کد خبر 4997752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha