۲۴ مرداد ۱۳۹۹، ۱۴:۳۹

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه خبر داد:

ابلاغ شیونامه عزاداری محرم به هیئت‌های مذهبی کرمانشاه

ابلاغ شیونامه عزاداری محرم به هیئت‌های مذهبی کرمانشاه

کرمانشاه- اولین جلسه کارگروه عزاداری ستاد کرونا استان کرمانشاه با ابلاغ شیونامه عزاداری محرم به هیئت‌های مذهبی برگزار شد.

حجت الاسلام یوسف احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مراسم عزاداری ماه محرم از روز اول این ماه با رعایت دستور العمل های بهداشتی در مساجد و تکایا برگزار می‌شود.

وی افزود: طی هماهنگی که با اداره کل آموزش و پرورش استان و اداره کل ورزش و جوانان انجام گرفته هیئت مذهبی که محل مناسبی برای برگزاری ندارند می‌توانند با معرفی نامه سازمان تبلیغات از فضای مدارس و سالن‌های ورزشی استفاده کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه در ادامه از تلاش این سازمان برای تهیه مواد ضدعفونی و ماسک لازم هیئت مذهبی خبر داد و افزود: با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت به دنبال فراهم کردن اقلام مورد نیاز عزاداران هستیم.

وی ادامه داد: همه هزار و ۸۰۰ هیأت مذهبی کرمانشاه که قصد برگزاری مراسم عزاداری در دهه اول ماه محرم دارند باید در سامانه اینترنتی بیرق ثبت نام و یا به صورت حضوری به سازمان تبلیغات مراجعه کنند.

این مسئول تصریح کرد: با توجه به محدودیت‌ها و مصوبه ستاد کرونا استان در هیچ هیأت مذهبی امسال طبخ و توزیع نذرها نخواهیم داشت و طی هماهنگی با هیأت مذهبی مقرر شده این هیئت‌ها در قالب طرح مواسات، بسته‌های معیشتی در نواحی حاشیه‌ای شهر و مناطق کم برخوردار توزیع کنند.

وی با اطمینان کامل از اجرای مو به مو دستورالعمل‌های بهداشتی ابلاغی افزود: در مراسم شب‌های قدر دیدیم که هیأتی ها به صورت کامل دستور العمل ها را اجرا کردند و بعد از پایان محرم نیز قطعاً این مساله را خواهیم دید.

کد خبر 4998229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha