۲۹ مرداد ۱۳۹۹، ۱۶:۵۶

با اعتبار ۸۷۶ میلیارد تومان؛

۸۵ طرح عمرانی و اقتصادی در بوشهر افتتاح می‌شود

۸۵ طرح عمرانی و اقتصادی در بوشهر افتتاح می‌شود

بوشهر- فرماندار بوشهر گفت: ۸۵ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۸۷۶ میلیارد تومان در هفته دولت در شهرستان بوشهر افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس جمشیدی بعدازظهر چهارشنبه در نشست شورای اداری بوشهر اظهار داشت: در طول ۷ سال گذشته طرح‌های مهم و مؤثری در استان بوشهر اجراشده که نقش تأثیرگذاری در تحقق مطالبات مردم داشته است.

وی تصریح کرد: مناطق جنوبی شهر بوشهر که با تانکر به آنان آبرسانی می‌شد با اجرای طرح‌های آبرسانی اکنون با شبکه‌گذاری و اصلاح و نوسازی، این نقاط ۲۴ ساعته آبرسانی می‌شوند.

فرماندار بوشهر اجرای طرح آب‌شیرین‌کن ۳۵ هزار مترمکعبی بوشهر را مورد اشاره قرار داد و گفت: هم‌زمان خط انتقال این طرح اجرایی شده که با افتتاح آن آب پایداری به شبکه آبرسانی منتقل می‌شود.

هیچ روستایی در بوشهر فاقد راه آسفالته نیست

وی بیان کرد: هیچ روستایی در بوشهر فاقد راه آسفالته نیست و همچنین اکنون همه روستاهای شهرستان بوشهر دارای شبکه گازرسانی هستند و عمران روستایی توسعه‌یافته است.

جمشیدی اضافه کرد: اعتبارات عوارض آلایندگی و ارزش افزوده روستاهای بوشهر افزایش هزار درصدی داشته است و اعتبارات شهرداری‌های این شهرستان از محل ارزش افزوده ۸۰۰ درصد افزایش‌یافته است.

وی از اجرای طرح‌ها در هفته دولت خبر داد و خاطرنشان کرد: ۸ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۱۳۰ میلیارد تومان در هفته دولت عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

جمشیدی با تأکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک برای پیشگیری از انتشار کرونا اظهار داشت: ادارات و دستگاه‌های اجرایی در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مقابله با کرونا باید پیشرو باشند.

وی از تفویض اختیار برای برخورد با متخلفان در عدم رعایت پروتکل بهداشتی به مدیران دستگاه‌های اجرایی خبر داد و بیان کرد: ۴ مجازات و جریمه در خصوص برخورد با کارکنان دولت در رعایت نکردن پروتکل بهداشتی در مقابله با کرونا به مدیران تفویض اختیار شده که توبیخ، کسر حقوق، انفصال موقت از خدمت از آن جمله است.

فرماندار بوشهر، با تأکید بر این نکته که کادر درمانی در رسیدگی به بیماران کرونایی خدمات ارزنده‌ای با ایثار و فداکاری ارائه می‌کنند خاطرنشان کرد: همکاری مردم در مقابله با ویروس کرونا، کمک به کادر درمان و مصون ماندن از ابتلاء به کرونا است.

کد خبر 5003199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha