۵ شهریور ۱۳۹۹، ۸:۵۸

ترکاشوند در گفتگو با مهر؛

بازیکنان پیکان با روحیه و جنگنده هستند/ بودجه تیم محدود است

بازیکنان پیکان با روحیه و جنگنده هستند/ بودجه تیم محدود است

سرمربی تیم والیبال پیکان تهران درباره وضعیت تیمش گفت: بازیکنان با روحیه و جنگنده در تمرین حاضر می شوند و این می تواند عقب افتادگی تمرینات را جبران کند.

محمد ترکاشوند در گفت و گو با خبرنگار مهر، درباره شروع به کار تمرینات تیم والیبال پیکان گفت: بازیکنان جوانی را به خدمت گرفته ایم. از اینکه تمرینات دیر آغاز شد ناراحتم چرا که زمان زیادی از دست دادیم، حریفان در حال تدارک بازی های دوستانه هستند تا نقاط قوت و ضعف خود را محک بزنند و این کار را برای ما سخت می کند.

سرمربی تیم والیبال پیکان درباره اردوی کیش نیز گفت: قرار بود اردویی به مدت ۱۰ روز در کیش برپا کنیم اما شرایط آنجا نیز قرمز است و فعالیت ورزشی ممنوع می باشد. بازیکنان این تیم درک و شعور زندگی حرفه ای را دارند و از این بابت خیالم راحت است. به هر حال باید فاصله ای که در تیم به دلیل دیر شروع به کار کردن تمرینات را جبران کنیم. تیم جوان و باانگیزه ای دارم و از این بابت خوشحال هستم.

وی تاکید کرد: بازیکنانم باروحیه و جنگنده تمرین می کنند و از این بابت خوشحالم و امیدوارم  همین روحیه آنها یک ماه عقب افتادگی تمرینات را جبران کند و هرچه زودتر به اوج برسد تا بتوانیم در مسابقات نتایج در خور شان پیکان را به دست آوریم.

ترکاشوند درباره بودجه تیم گفت: بودجه تیم بسیار پایین است و قرارداد بازیکنان چیزی حدود ۳.۵ میلیارد تومان می باشد.

وی درباره مشکلات مالی باشگاه نیز گفت: آقای گرشاسبی به تازگی وارد باشگاه شده و در زمان حضورش چیزی حدود ۲۰ میلیارد بدهی در باشگاه بود. او سعی کرد تا جایی که می تواند بدهی ها را پرداخت کند به همین دلیل نتوانست سرمایه گذاری که باب میلش باشد برای والیبال انجام دهد. تیم تا مرز انحلال پیش رفت اما چون گرشاسبی ورزشی است و به والیبال علاقه مند است سعی در حفظ تیم داشت.

ترکاشوند در پایان گفت: هدف گذاری ام قرار گیری تیم در بین ۸ تیم برتر مسابقات است. امسال کار سختی در پیش داریم. تیم های خوبی در مسابقات حضور دارند. هر چند برخی بازیکنان خوبم را از دست دادم ناامید نیستم به خدا توکل دارم تا با زحمات همکاران و بازیکنان به اهداف خود دست یابیم.

کد خبر 5008359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha