۵ شهریور ۱۳۹۹، ۱۶:۴۹

در قالب یک تفاهم نامه اجرایی می شود؛

همکاری مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی و حوزه علمیه خواهران

همکاری مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی و حوزه علمیه خواهران

مرکز اطلاعات علمی جهاددانشگاهی و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران استان فارس با هدف گسترش همکاری‌های علمی، پژوهشی و بهره‌مندی از توانمندی‌های دو طرف، تفاهم‌نامه همکاری امضاء کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی، به‌منظور ایجاد و گسترش همکاری‌های علمی دوجانبه و تسهیل در ارائه و اطلاع‌رسانی خدمات آموزشی، تولیدات و دستاوردهای علمی «حوزه» در عرصه ملی و بین‌المللی، تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین مرکز اطلاعات علمی جهاددانشگاهی با مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران استان فارس امضاء شد.

این تفاهم‌نامه در جلسه‌ای آنلاین به امضای فاطمه عظیم‌زاده، رئیس مرکز اطلاعات علمی جهاددانشگاهی و حجت الاسلام عبدالرضا محمودی، مدیر مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران استان فارس رسید.

از جمله محورهای موضوعی این تفاهم‌نامه می‌توان به توسعه و اشاعه دانش به‌منظور تدوین و اجرای برنامه‌های علمی، پژوهشی و آموزشی به‌صورت مشترک و همچنین بررسی راهکارهای مناسب جهت معرفی و نمایه‌سازی دستاوردهای علمی تحقیقاتی به مخاطبان در عرصه ملی و بین‌المللی و نیز برگزاری کارگاه‌های آموزشی تخصصی و مورد نیاز دو طرف اشاره کرد.

استان فارس دارای ۳۲ مدرسه علمیه، ۹۳۵۰ طلبه (طلاب جاری و فارغ‌التحصیل) از تعداد ۵۷ هزار طلبه کل کشور و ۶۹۰۴ پایان‌نامه دفاع شده است.

کد خبر 5009265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha