۱۰ شهریور ۱۳۹۹، ۱۳:۰۱

رئیس اداره امور فرهنگی ارشاد اسلامی سمنان خبر داد؛

استقبال مردم استان سمنان از طرح ویژه «کتاب بخوانیم، ایمن بمانیم»

 استقبال مردم استان سمنان از طرح ویژه «کتاب بخوانیم، ایمن بمانیم»

سمنان- رئیس اداره امور فرهنگی ارشاد اسلامی سمنان از استقبال مردم استان از طرح ویژه «کتاب بخوانیم، ایمن بمانیم» با هدف ترویج مطالعه خبر داد وگفت: ۲۰۰ میلیون تومان کتاب در این طرح خریداری شد.

به گزارش خبرنگار مهر، شمس الضحی دوست محمدی پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی ارشاد اسلامی سمنان، ضمن اشاره به طرح ترویج کتابخوانی در دوران کرونا توسط این اداره کل، تاکید کرد: این طرح موسوم به کتاب بخوانیم ایمن بمانیم از ۱۸ مرداد ماه آغاز و مورد استقبال خوب مردم استان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در این طرح نزدیک به ۲۰۰ میلیون تومان کتاب توسط مردم خریداری شده است، افزود: ۱۱ کتابفروشی در این طرح با ارشاد اسلامی استان سمنان همراهی کردند.

رئیس اداره امور فرهنگی ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه این طرح تابستانه ویژه ترویج مطالعه و کتابخوانی بود، ابراز کرد: تخفیف ۲۰ درصدی برای خرید کتاب تا ۱۵۰ هزار تومان یکی از محورهای این طرح بوده است.

دوست محمدی با بیان اینکه هفت کتابفروشی در شهرستان سمنان، دو کتابفروشی در شاهرود، دو کتابفروشی در دامغان عضو این طرح بوده‌اند، گفت: یکی از مسائل مهم در این طرح خرید غیرحضوری کتاب با توجه به شرایط موجود در جامعه بود که خوشبختانه با استقبال خوب مردم مواجه شد.

کد خبر 5012060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha