۱۲ شهریور ۱۳۹۹، ۱۷:۱۹

سیستم آموزشی دانشگاه علامه تغییر کرد

سیستم آموزشی دانشگاه علامه تغییر کرد

سامانه آموزشی گلستان در دانشگاه علامه طباطبایی جایگزین سامانه قبلی شد و همه امور آموزشی این دانشگاه از طریق سیستم گلستان انجام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علامه، معاونت آموزشی دانشگاه اعلام کرد که سامانه آموزشی گلستان در دانشگاه علامه طباطبایی جایگزین سامانه قبلی شده است.

براساس اعلام این معاونت پیچیدگی و تنوع قوانین و آیین‌نامه‌های آموزشی، مطالبه کارمندان برای استفاده از امکانات و سیستم های نرم‌افزاری نوین، خواست دانشجویان، استادان و کارکنان مبنی بر تسهیل فرآیند آموزشی، رفع موانع آموزشی موجود و مکانیزه کردن فرآیندهای آموزشی، ضرورت ارتقاء یا جایگزینی سامانه‌های آموزشی موجود را اجتناب ناپذیر کرده است.

در همین راستا، طی جلسات متعدد کارشناسان معاونت آموزشی، معاونت توسعه و مدیریت منابع و دفتر فناوری دانشگاه و بحث و گفتگو درباره ضعف های سیستم موجود و قابلیت های سیستم جدید، پیشنهاد معاونت آموزشی دانشگاه مورد حمایت ریاست دانشگاه، معاونت توسعه و مدیریت منابع و دفتر فناوری اطلاعات دانشگاه قرار گرفت و سامانه گلستان جایگزین سیستم قبلی شد و از روز یکشنبه دوم شهریور همه امور آموزشی دانشگاه از طریق سیستم گلستان انجام شد. 

همچنین پشیبانی های مدیریتی، موافقت های کلان با تحول سیستم و تخصیص بودجه و امکانات از سوی ریاست دانشگاه علامه طباطبایی و حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه انجام شده است.

از تاریخ  ۲۵ مرداد نیز به طور فشرده دوره های آموزشی برای روسای ادارات و کارشناسان آموزشی ستاد و دانشکده ها برگزار شده و کارشناسان بسیاری از مراحل کار با آن را فراگرفته اند.

همچنین فایل‌ها و کلیپ‌های آموزشی نیز با هدف آشنایی هر چه بیشتر اساتید و دانشجویان تهیه شده که در حال پردازش و ارسال است.

کد خبر 5014330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha