۱۳ شهریور ۱۳۹۹، ۲۲:۳۲

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد:

۵۲ پرونده برای قاچاقچیان کالا در یزد تشکیل شد

۵۲ پرونده برای قاچاقچیان کالا در یزد تشکیل شد

یزد ـ رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد گفت: به دنبال انجام ۵ هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی یزد، ۵۲ پرونده قاچاق به ارزش حدود ۳ میلیارد ریال در یزد تشکیل شد.

محمدرضا علمدار یزدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تشکیل ۵۲ پرونده برای قاچاقچیان کالا از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد اظهار داشت: ارزش این پرونده‌ها ۲ میلیارد و ۹۰۱ میلیون و ۹۸۵ هزار ریال است.

وی همچنین از انجام بیش از ۶۹۰ مورد گشت مشترک کشف کالای قاچاق خبر داد و افزود: انجام گشت‌های مشترک با حضور نمایندگان سازمان صنعت معدن و تجارت، نیروی انتظامی، دخانیات، اصناف، معاونت غذا و دارو و اماکن نیروی انتظامی به مرحله اجرا گذاشته شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد یادآور شد: تکمیل و پایش اطلاعات انبارها و مراکز نگهداری کالا و لزوم ثبت ورود و خروج کالا در سامانه جامع انبارها در دستور کار سازمان قرار دارد و ثبت اطلاعات ورود و خروج مواد اولیه یا کالا توسط انبارداران در سامانه جامع انبارها مورد تاکید است.

علمدار یزدی عنوان کرد: از همشهریان عزیز تقاضا داریم در صورت مشاهده هرگونه تخلف یا گران‌فروشی با تلفن ۱۲۴ تماس گرفته و موارد تخلف را گزارش دهند تا بازرسان ما در اسرع وقت نسبت به بررسی و رسیدگی به موضوع اقدام کنند.

کد خبر 5015054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha