۱۶ شهریور ۱۳۹۹، ۱۶:۴۶

توسط دبیرخانه رویداد؛

فراخوان سومین دوره جایزه نوفه منتشر شد

فراخوان سومین دوره جایزه نوفه منتشر شد

فراخوان سومین دوره جایزه رمان گمانه‌زن نوفه توسط دبیرخانه این‌رویداد منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، فراخوان سومین دوره جایزه رمان گمانه‌زن نوفه توسط دبیرخانه این‌جایزه منتشر شد.

سومین دوره‌ این‌جایزه‌ ادبی به بهترین آثار تالیفیِ گمانه‌زن که در قالب رمان و یا داستان بلند در محدوده‌ زمانی مهر ۹۸ تا شهریور ۹۹ منتشر شده باشند و مطابق شرایط ذکرشده در آیین‌نامه‌ این بخش از جایزه باشند، تعلق می‌گیرد. به این‌وسیله از تمام ناشران و نویسندگان ایران دعوت شده تا پایان مهر ۹۹ آثار واجد شرایط‌شان را به دبیرخانه‌ جایزه «نوفه» ارسال کنند.

همچنین مشابه ادوار پیشین این‌جایزه و برای تشویق هرچه بیشتر نویسندگان به تألیف آثار گمانه‌زن، جوایز جنبی «فصل اول» و «جایزه‌ رمان گمانه‌زن نوجوان» نیز در کنار جایزه‌ رمان گمانه‌زن سال، برگزار خواهد شد.

نویسندگان برای شرکت در جایزه‌ «فصل اول»‌ می‌توانند فصل یا قسمت دلخواهی از داستان بلند یا رمان گمانه‌زن‌شان را با رعایت شرایط آیین‌نامه‌ این‌بخش از جایزه‌ ادبی نوفه و با این شرط که اثر ارسالی هنوز به طور رسمی منتشر نشده باشد، از طریق آدرس پست الکترونیک fasle۱[at]noofe[dot]info ارسال کنند. (این نشانی فقط در دوران برگزاری مسابقه معتبر بوده و ارسال به آن به منزله‌ شرکت در مسابقه ‌است.)

ناشران و صاحبان آثاری که مایل به شرکت در جایزه‌ جنبی«رمان گمانه‌زن نوجوان» هستند می‌توانند از طریق ارسال آثاری که با شرایط درج‌شده در آیین‌نامه‌ این‌بخش از جایزه ادبی نوفه، مطابقت دارند به دبیرخانه‌ نوفه (فرآیندی مشابه ارسال آثار برای جایزه‌ اصلی)، در این‌بخش از سومین دوره‌ جایزه‌ ادبی نوفه شرکت کنند.

مهلت ارسال آثار تا پایان مهر ۹۹ بوده و آیین اختتامیه و اعطای جوایز همچون ادوار پیش در زمستان ۹۹ برگزار خواهد شد. در صورت تمدید مهلت دریافت آثار، اطلاع‌رسانی متعاقباً از طریق پایگاه خبری جایزه‌ ادبی نوفه به نشانی www.noofe.info انجام خواهد شد. ناشران، صاحبان آثار در تمامی بخش‌های جایزه و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به کانال تلگرام نوفه، صفحه‌ اینستاگرام نوفه و حساب توییتر نوفه از آخرین اخبار این جایزه‌ی ادبی مطلع شوند.

ادبیات گمانه‌زن برگردان عبارت Speculative Fiction است. بنابر تعریف ویکی‌پدیای فارسی، این‌عنوان توصیف‌کننده‌ تمام سبک‌ها و زیرسبک‌هاییاست که دنیایی متفاوت با دنیای واقعی را تصویر می‌کنند.

دبیرخانه‌ سومین دوره‌ جایزه‌ نوفه در تهران، خیابان انقلاب، خیابان فخر رازی، خیابان شهدای ژاندارمری، پلاک ۸۶، ساختمان پیدایش، طبقه‌ دوم، با کدپستی ۱۳۱۴۷۳۳۹۶۳ واقع شده است. ناشران و صاحبان آثار می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با سومین دوره‌ی جایزه‌ی «نوفه» به پایگاه اینترنتی www.noofe.info مراجعه کنند.

کد خبر 5017103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha