۲۰ شهریور ۱۳۹۹، ۲۱:۱۶

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر:

اقدام موهن نشریه فرانسوی لکه ننگی در تاریخ این کشور است

 اقدام موهن نشریه فرانسوی لکه ننگی در تاریخ این کشور است

بوشهر - مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با محکومیت اهانت نشریه فرانسوی شارلی ابدو به ساحت مقدس پیامبر اسلام این اقدام را لکه ننگی در تاریخ کشور فرانسه عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حادثه‌ای که در فرانسه رخ داد نشان از عمق عداوت دشمنان اسلام و استکبار جهانی به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام دارد و دشمنان تحت عناوین مختلف و با طراحی توطئه‌های مختلف هر چند وقت یک‌بار با بهانه‌های مختلف و به بهانه آزادی بیان به اهانت به مقدسات مسلمانان می‌پردازند و باعث آزرده خاطر شدن جهان اسلام و مسلمانان می‌شوند.

وی ادامه داد: دولت‌های غربی در جهت تنویر افکار عمومی باید این حرکت را محکوم کرده و ضمن عذرخواهی از جامعه دینی زمینه‌های جلوگیری از تکرار این اقدامات را فراهم کنند.

حجت الاسلام سروستانی اضافه کرد: جامعه دینی این اقدام توهین‌آمیز استکبار جهانی علیه جهان اسلام را محکوم کرده و از این حرکت ضد ارزشی و ضد دینی اعلام انزجار می‌کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر اضافه کرد: اسلام دین رحمت، و پیامبر اسلام (ص)، پیامبر رحمت و مهربانی است و این حرکت، اقدامی است که دشمنان اسلام در راستای تقابل ادیان و مذاهب آسمانی طراحی کرده‌اند.

وی تصریح کرد: از مسئولین کشور به ویژه مسئولان دیپلماسی می‌خواهیم این موضوع را به عنوان حرکت ضدارزشی پیگیری کنند و ضمن هشدار به کشور متبوع، در خصوص عذرخواهی در قدم اول و عدم تکرار آن از سوی کشور فرانسه اقدام کنند.

حجت‌الاسلام سروستانی تاکید کرد: امت اسلامی بیدار است و این توطئه را محکوم می‌کند و ایران اسلامی همه توطئه‌ها را به همت مسئولین و به ویژه با تدابیر ارزشمند مقام معظم رهبری خنثی می‌کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر بیان داشت: دشمنان بدانند این حرکت آنان زمینه عشق و علاقه و محبت بیشتر مردم به نبی مکرم اسلام (ص) را فراهم کرد و این دسیسه آنان نتیجه عکس می‌دهد؛ به نحوی که احترام مردم اروپا و گرایش آنان به اسلام بیشتر خواهد شد.

وی اضافه کرد: استکبار جهانی تا توانستند با راه اندازی طرح‌های ترور و قتل عام سعی در طراحی توطئه اسلام هراسی کردند ولی امروز با این حرکت اهانت آمیز توطئه اسلامی هراسی آنان به زباله دان تاریخ پیوست و نتیجه عکس گرفتند و این حرکت باعث بیداری امت اسلامی و افزایش عشق و علاقه مردم در سراسر جهان به پیامبر اسلام (ص) شد.

کد خبر 5020861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی IR ۰۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
      0 0
      برای توهینی که به پیامبر اکرم کردند و دولت فرانسه هم با متوسل شدن به آزادی بیان آن را تحت حمایت خود قرار داده باید هزینه دهند و وزیر خارجه فرانسه مورد میزبانی کشورهای مسلمان منطقه قرار نگیرد و نیاند