۲۹ شهریور ۱۳۹۹، ۱۳:۳۵

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی خبر داد

برپایی نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت در مشهد

برپایی نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت در مشهد

مشهد ـ مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس، نمایشگاه دستاوردهای مقاومت و دفاع مقدس در مشهد آغاز به کار می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسینعلی یوسفعلی زاده پیش از ظهر امروز در نشست خبری نمایشگاه دستاوردهای استانی دفاع مقدس و مقاومت، با بیان اینکه از روز ۳۱ شهریور دو رویداد مهم آغاز می‌شود، گفت: رویداد اول، نکوداشت و تکریم حدود یک میلیون نفر از پیشکسوتان دفاع مقدس است که از این تعداد حدود ۱۰۴ هزار نفر در استان خراسان رضوی تکریم می‌شوند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی با بیان اینکه حدود ۳۰۰ نفراز پیشکسوتان دفاع مقدس در محل نمایشگاه دستاوردهای استانی دفاع مقدس و مقاومت تجلیل خواهند شد، افزود: این مراسم از طریق ویدئو کنفرانس و شبکه‌های صدا و سیما پخش می‌شود.

وی بیان کرد: رویداد دیگر، افتتاح نمایشگاه استانی دستاوردهای دفاع مقدس خراسان رضوی در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد است.

سردار یوسفعلی زاده با اشاره به استقبال خوبی که از این نمایشگاه صورت گرفته است، اضافه کرد: حدود ۴۳ دستگاه و تشکل، اعم از سپاه پاسداران، ارتش، نیروی انتظامی، شهرداری مشهد و چندین نهاد دیگر حضور پیدا کرده‌اند و در بیش از ۳۹۵ غرفه در مساحتی بالغ بر ۴۷۰۰ متر مربع در سالن فردوسی نمایشگاه بین‌المللی به ارائه دستاوردهای خود می‌پردازند.

وی با بیان اینکه در محیط باز نمایشگاه هم در وسعتی حدود ۱۰ هزار متر مربع، نمایشگاه تجهیزات نظامی دایر می‌شود، افزود: سالن عطار نمایشگاه بین‌المللی هم برای مراسمات دیگر از جمله ارتباطات تصویری، ویدئو کنفرانس، مراسم شبانه و اکران مناسبتی آماده شده است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی، ضمن قدردانی از همکاری نهادهایی چون استانداری و شهرداری گفت: بودجه عمومی و زیرساخت نمایشگاه توسط شهرداری مشهد تأمین شده است و با همکاری شهرداری، محدودیتی در زیرساخت و تولید محتوا نداریم.

وی همچنین از افتتاح فاز اول باغ موزه دفاع مقدس نیز خبر داد و گفت: مراسم بهره برداری از این مجموعه با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی، در روز دوم مهر ماه انجام می‌شود.

کد خبر 5027327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha