۳۰ شهریور ۱۳۹۹، ۱۵:۲۴

معاون بنیاد شهید البرز مطرح کرد؛

حرکت کاروان نمادین نیروهای مسلح و مدافعان سلامت در کرج

حرکت کاروان نمادین نیروهای مسلح و مدافعان سلامت در کرج

کرج - معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امروز ایثارگران استان البرز از حرکت کاروان نمادین نیروهای مسلح و مدافعان سلامت در سطح شهر کرج خبر داد.

امیرحسین دانشی‌کهن در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه روز پنج‌شنبه سوم مهرماه به نام روز شهدا نام‌گذاری شده است، اظهار کرد: به همین مناسبت کاروان نمادین نیروهای مسلح و مدافعان سلامت در ساعت ۹ صبح از تالار نژاد فلاح به صورت ستونی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به سمت میدان کرج حرکت می‌کند.

وی با بیان اینکه جانبازان و پرستاران در میدان کرج به این کاروان ملحق می‌شوند، تصریح کرد: جمع حاضر بعد از آن به سمت میدان سپاه حرکت کرده و نماز جماعت را در سپاه البرز به جا می‌آورند و در ساعت ۱۳:۳۰ به سمت گلزار شهدای امامزاده محمد (ع) می‌روند.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امروز ایثارگران استان البرز با بیان اینکه مراسم گل‌باران مزار شهدا با حضور مسئولان و مدیران استان برگزار خواهد شد، مطرح کرد: مزار شهدا توسط بالگرد گل‌باران می‌شود، همچنین در پارک تنیس برنامه‌های فرهنگی و هنری برگزار شده و کاروانی که به امامزاده محمد (ع) رفته است بعد از اتمام مراسم به پارک تنیس می‌آید.

وی متذکر شد: به مناسبت هفته دفاع مقدس نمایشگاهی در پارک تنیس به مدت یک هفته برگزار می‌شود که شامل غرفه‌های فرهنگی در حوزه ایثار و شهادت است.

کد خبر 5028443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha