۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۱:۲۹

به همت موسسه تبیان انجام شد؛

اهدای جوایز به برگزیدگان طرح زندگی با آیه ها در نمایشگاه قرآن

اهدای جوایز به برگزیدگان طرح زندگی با آیه ها در نمایشگاه قرآن

جوایز برگزیدگان طرح زندگی با آیه ها در نمایشگاه بین المللی قرآن که به همت موسسه تبیان برپاشد،به آنان اهدا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آئین تجلیل از برندگان طرح ملی زندگی با آیه‌ها در نمایشگاه بین المللی قرآن با حضور حجت الاسلام روح الله حریزاوی و کاظمی مدیر عامل مؤسسه تبیان برگزار شد.

کاظمی با تبریک ایام دهه کرامت گفت: این اقدام ملی برکات زیادی داشت رهبر معظم انقلاب از این طرح حمایت کرده وبر امتداد و نوآوری اش تاکید داشتند.

وی با اشاره به اینکه این طرح در سطح کشور بینظیر بود، افزود: این حجم از حضور در سطح طرح‌های قرآنی سابقه نداشته است و این اتفاق جز همراهی مردم چیزی نبوده است و به برکت ماه رمضان جاری و ساری شد.

وی اظهار داشت: تبیان در نمایشگاه بین المللی قرآن این طرح را پیگیری می‌کرد و در قالب یک طرح نمایشگاهی پیاده شد که مؤسسات قرآنی این طرح را پرشور برپا می‌کردند و اتفاق مبارکی بود و نزدیک به ۱۴۰ هزار نفر در سطح نمایشگاه بین المللی قرآن این طرح شرکت کردند.

کاظمی ادامه داد: اجرای ماز و گردونه کار سختی بود.با همراهی مخاطبان قرآنی این کار پر ثمر انجام شد. این طرح طرحی سه ساله است و امیدواریم در سالهای آتی با اهداف خودش ادامه پیدا کند.

در ادامه حجت الاسلام حریزاوی قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی ضمن تبریک ولادت حضرت رضا (ع) گفت: خیلی از ما دوست داریم خادمی حضرت رضا (ع) را انجام دهیم. خادم امام رضا (ع) حتماً در حرم نیست. هرکسی برای تحقق اهداف و اندیشه‌ها و آرمان‌های امام رضا (ع) در گوشه‌ای از جهان کاری انجام می‌دهد، خادم امام رضاست.

وی با اعلام اینکه انس با امام رضا (ع) باعث پیشرفت می‌شود، افزود: باید در این زمینه خاطره‌ای تعریف کنم. نقل است بزرگی در شب قدر به حرم امام رضا (ع) رفت و چندین ساعت با جوانی که اندیشه‌های الحادی گرفته بود به بحث پرداخت.بعد از فوت این بزرگ زمانی که از دنیا رفت خوابش را دیدند و گفت احیای نگرفته سرنوشتم را عوض کرد. قباله من این گفتگو با جوانی شد که درشی قدر از افکار الحادی فاصله گرفت.

وی ادامه داد: هدایت کار ای مه و اهل بیت است.وظیفه تبیین گری است و انجام به این وظیفه خدمت اصلی برای امام رضا (ع) و قرآن است.

حجت الاسلام حریزاوی اظهار داشت: قرآن کتاب تبیین است که در این مؤسسه برای اهداف قرآن تلاش می‌کنند تا گفتمان قرآنی را با ادبیات و نوآوری در اختیار جامعه قرار دهند. این مؤسسه در نمایشگاه قرآن باعث شد که دستیاری را برای ما رقم می‌زنند از کارهای شایسته ای است که در این اقدام رقم خورد.

وی در پایان گفت: با هدف تقدیر و تشکر در این محفل حضور پیدا کردم. همه کسانی که در این مسابقه شرکت کردند توصیه می‌کنم خود را متعهد به تبیین حرف خدا بدانید. ما همه می‌توانیم تا حدی تبیین گر حق باشیم و این تبیین گری وظیفه مؤمنان است.

همچنین در انتهای این برنامه محمدرضا نوشه ور به مداحی و مولودی خوانی دهه کرامت و ولادت حضرت رضا (ع) پرداخت.

در این مراسم به هشت نفر هدیه عتبات عالیات و ۱۵ نفر کمک هزینه سفر به مشهد مقدس اهدا شد.

کد خبر 6106786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha