۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۱:۳۵

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون:

هشت مقام استانی مسابقات مداحی نوجوانان استان فارس به کازرون رسید

هشت مقام استانی مسابقات مداحی نوجوانان استان فارس به کازرون رسید

کازرون - جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون گفت: نوگلان و نوجوانان شهرستان کازرون در مسابقات مداحی کانون مداحان در سطح استان فارس با کسب هشت مقام برتراستان خوش درخشیدند.

سرهنگ دوم پاسدار سید اصغر حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: در پایان مسابقات مداحی استان فارس که نیمه دوم اردیبهشت ماه به همت آموزش و پرورش کازرون در مصلی نماز جمعه شهر خشت کازرون برگزار و نتایج آن امروز اعلام شد کانون بسیج مداحان کازرون این شهر با کسب ۸ مقام استانی به عنوان رده برتر انتخاب شد.

هشت مقام استانی مسابقات مداحی نوجوانان استان فارس به کازرون رسید

مسؤول ستاد اقشار و متخصصین ناحیه کازرون بیان کرد: نتایج این مسابقات امروز به رده‌های مختلف اعلام شد و این مسابقات و رقابت‌ها جهت ارزیابی دانش آموزان، نوگلان و نوجوانان حسینی جهت ارزیابی در موضوعات قرآن و عترت در رشته مداحی انجام شد.

وی افزود: این مسابقات در اردیبهشت ماه در مصلی نمازجمعه شهر خشت کازرون در رده‌های سنی نوگلان و نوجوانان حسینی برگزار شد و تیم بسیج مداحان شهرستان کازرون با کسب ۸ مقام به عنوان رده برتر معرفی شد و در پایان نیز از ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون و بسیج مداحان این ناحیه در تربیت نوگلان و نوجوانان حسینی در موضوع مداحی قدردانی شد.

کد خبر 6106730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha