۳۰ شهریور ۱۳۹۹، ۱۹:۰۰

در بیانیه‌ای اعلام شد؛

واکنش حماس به اظهارات خصمانه مقام ارشد وزارت خارجه آمریکا

واکنش حماس به اظهارات خصمانه مقام ارشد وزارت خارجه آمریکا

حماس به موضع گیری خصمانه هماهنگ‌کننده ضدتروریسم وزارت خارجه آمریکا، علیه این جنبش و سفر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس به لبنان، واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حماس به موضع گیری خصمانه «نیتن سیلز»، هماهنگ‌کننده ضدتروریسم وزارت خارجه آمریکا، علیه این جنبش و سفر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس به لبنان، واکنش نشان داد.

حماس اعلام کرد: تروریسم واقعی همان اقدامات اشغالگران صهیونیست علیه ملت ما از بیش از ۷۰ سال قبل است.

این جنبش فلسطینی بیان کرد: سرپوش‌گذاری سیاسی، نظامی و مالی آمریکا بر این اشغالگری مشارکتی مستقیم در این تروریسم است. دولت آمریکا باید از این عربده کشی و دوگانگی معیار دست برداشته و به قانون بین‌المللی و حق ملت فلسطین در آزادی و عزت احترام بگذارد.

در بیانیه جنبش حماس آمده است: دولت آمریکا مسئولیت کامل تبعات و نتایج این تحریک مستقیم علیه حماس و رهبران آنرا دارد. حماس از آزادی ملت فلسطین، حقوق‌ و عزت‌شان در برابر اشغال‌گر صهیونیست و نژادپرست دفاع می‌کند، این حق تضمین شده ما در تمام ادیان آسمانی و قوانین بین‌المللی است.

کد خبر 5028642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • دیپلمات مقاومت پیروز اسلامی IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
      0 0
      بحول قوه الهی نزدیک است تا سرزمینهای فلسطین اشغالی از وجود نحس تمامی صهیونیستها پاک شود عربده کشی های ارازل بیشرف و کودک کش امریکایی بجایی نخواهد رسید .