۲ مهر ۱۳۹۹، ۱۷:۱۱

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان:

تعداد بستری های بیماران کرونایی منطقه کاشان به ۲۰۳ مورد رسید

تعداد بستری های بیماران کرونایی منطقه کاشان به ۲۰۳ مورد رسید

کاشان - رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: تعداد بستری های بیماران کرونایی منطقه کاشان به ۲۰۳ مورد رسید.

به گزارش خبرنگار مهر سیدعلیرضا مروجی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران ضمن نگرانی از رشد فزاینده مبتلایان و بیماران بستری حاد تنفسی در کاشان اظهار داشت: در طول ۲۴ ساعت گذشته با بستری ۴۶ بیمار جدید حاد تنفسی در بیمارستان شهید بهشتی کاشان تعداد کل بیماران بستری به ۲۰۳ مورد افزایش یافت.

وی با بیان اینکه از مجموع بیماران بستری ۴۴ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه هستند، ابراز داشت: از مجموع بستری‌های بیماران کرونایی در طول شبانه روز گذشته ۴۵ نفر اهل شهرستان کاشان و یک نفر اهل شهرستان آران و بیدگل هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به اینکه حداقل و حداکثر سن بستری شدگان در طول ۲۴ ساعت گذشته ۲۲ و ۹۳ سال است، تصریح کرد: متأسفانه در این مدت دو نفر از بیماران کرونایی منطقه کاشان که دو خانم ۷۳ و ۹۳ ساله بودند جان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه در طول ۲۴ ساعت گذشته ۵۷ مورد جدید ابتلاء به کرونا در منطقه کاشان شناسایی شدند، بیان داشت: با در نظر گرفتن موارد جدید تعداد کل مبتلایان به کرونا در منطقه کاشان به سه هزار و ۱۰۷ مورد افزایش یافت.

مروجی همچنین از ترخیص چهار هزار و ۵۷ بیمار از ابتدای شیوع کرونا در منطقه کاشان از دو بیمارستان شهید بهشتی کاشان و سیدالشهدای آران و بیدگل خبر داد و افزود: در این بازه زمانی ۶۱ هزار و ۹۷۰ نفر نیز به مراکز بستری و سرپایی تشخیصی درمانی در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل مراجعه کرده‌اند.

کد خبر 5031192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha