۳ مهر ۱۳۹۹، ۱۳:۴۱

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان:

خانه عالم روستای رضا آباد بخش بیارجمند افتتاح شد

خانه عالم روستای رضا آباد بخش بیارجمند افتتاح شد

شاهرود- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان از افتتاح خانه عالم روستای رضا آباد واقع در بخش بیارجمند شهرستان شاهرود همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد.

حجت الاسلام علی شکری در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به افتتاح خانه عالم در روستای رضاآباد خارتوران یکی از جنوبی‌ترین روستاهای کویر نشین استان سمنان در شهرستان شاهرود، بیان کرد: این خانه عالم در زمینی به وسعت ۱۵۰ مترمربع و در زیربنای ۸۰ مترمربع احداث شده است.

وی با بیان اینکه این خانه عالم با همکاری قرارگاه سازندگی سپاه ساخته شده است، افزود: ارائه خدمات و استقرار روحانی در روستای دور افتاده و کویر نشین رضا آباد نیازمند محلی برای اسکان روحانی بود که خوشبختانه با همکاری دهیاری و بخشداری، بسیج سازندگی و تبلیغات اسلامی شاهد ساخت و افتتاح این خانه عالم روستایی بودیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان افتتاح این طرح عمرانی را یکی از برنامه‌های هفته دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: فراهم شدن امکان اعزام و استقرار روحانی در چنین روستاهایی که تا مرکز شهرستان بالغ بر ۲۴۰ کیلومتر فاصله دارند آن هم به مثابه یک مطالبه مردمی و عمومی جز در سایه مجاهدت‌های رزمندگان و شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی میسر نمی‌شد.

شکری با بیان اینکه اداره کل تبلیغات اسلامی به روستای رضا آباد روحانی اعزام کرده است، ابراز داشت: ترویج شعائر دینی و اسلامی، بیان موضوعات و برگزاری محافل مذهبی، مراسم، نماز جماعت و… در زمره رسالت‌های این روحانیان است.

کد خبر 5032007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha