۵ مهر ۱۳۹۹، ۱۴:۵۲

رئیس مرکز برنامه ریزی کمیته امداد:

امداد الکترونیک برنامه جدی کمیته امداد است

امداد الکترونیک برنامه  جدی کمیته امداد است

قزوین - رئیس مرکز برنامه ریزی کمیته امداد گفت: امروز برنامه کمیته امداد امام خمینی (ره)، امداد الکترونیک است که با جدیت دنبال می‌شود و قابل حذف و یا چشم پوشی هم نیست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) سعید زارع زاده در نشست شورای مدیران کمیته امداد استان قزوین که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، بیان کرد: امداد الکترونیک موضوعی است که در گذشته هم مورد پیگیری قرار گرفته ولی در حال حاضر این موضوع با جدیت و سرعت بیشتری پیگیری می‌شود.

وی ادامه داد: در پیاده سازی نظام امداد الکترونیک دو نگاه کوتاه و بلند مدت وجود دارد و در هر دو نگاه بر ارائه خدمات مناسب به مددجویان تأکید داریم.

رئیس مرکز برنامه ریزی کمیته امداد اضافه کرد: برای پیاده سازی امداد الکترونیک لازم است سازوکارهایی را فراهم کنیم تا بتوانیم بستر خدمت رسانی را تسریع و تجهیز کنیم، قطع یقین با تقویت و ارتقا این سامانه‌ها دغدغه کمبود نیروی انسانی به میزان قابل توجهی کاهش خواهد یافت.

وی افزود: با چنین نگاهی است که اعلام می‌کنیم، امروز استراتژی کمیته امداد امام خمینی (ره)، امداد الکترونیک است که با جدیت دنبال می‌شود و قابل حذف و یا چشم پوشی هم نیست.

زارع زاده عنوان کرد: نمی‌توان نسبت به سامانه‌های موجود در کمیته امداد بی توجه بود بلکه باید این سامانه‌ها را ارتقا و پشتیبانی کنیم البته سفرهای استانی و بررسی‌های میدانی اقدامات صورت گرفته در هر استان نشان می‌دهد که تجربه‌های خوبی برای تحقق امداد الکترونیک وجود دارد.

وی تصریح کرد: صندوق صدقات الکترونیک که امروز در استان قزوین رونمایی شد یکی از گام‌های جدی در این زمینه است بنابراین ضمن حمایت از توان فعلی، بر پیاده سازی بسترهای جدید تأکید داریم.

رئیس مرکز برنامه ریزی کمیته امداد اظهار کرد: در حال حاضر امداد الکترونیک در کارگروه ویژه ای پیگیری می‌شود و با توجه به اهمیت موضوع ریاست کمیته امداد خود در اغلب جلسات حضور دارد و این موضوع را پیگیری می‌کند.

وی گفت: در بحث برون سپاری به دنبال استفاده از ظرفیت‌های مراکز نیکوکاری هستیم تا ضمن استفاده از مشارکت مستقیم مردم در ابعاد مختلف، موضوع کمبود نیروی انسانی را نیز مدیریت کنیم.

زارع زاده تأکید کرد: هم پیش از این و هم در حال حاضر مشخص نیست که متولی امر فقر در کشور کیست، ولی با پیگیری‌های ریاست کمیته امداد، مرکز رصد فقر در کمیته امداد ایجاد شده است تا در این خلاء کاری، از پژوهش و برنامه ریزی علمی دور نباشیم.

وی یادآور شد: در استان قزوین گام‌های خوبی برای امداد الکترونیک برداشته شده است که امیدواریم با استفاده از ظرفیت‌های درون و برون سازمانی و تجربیات موجود در حوزه امداد الکترونیک دستاوردهای خوبی را شاهد باشیم.

کد خبر 5033269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha