۶ مهر ۱۳۹۹، ۱۵:۵۲

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سمنان تأکید کرد:

رفع چالش بیکاری در استان سمنان/ ضرورت اجرای طرح‌های نوآورانه

رفع چالش بیکاری در استان سمنان/ ضرورت اجرای طرح‌های نوآورانه

سمنان- مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان سمنان با تأکید بر لزوم رفع چالش بیکاری در سطح استان گفت: اجرای طرح‌های نوآورانه نقش مؤثری در رفع این چالش ایفا می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل غنیان بعدازظهر یکشنبه در جلسه بررسی فعالیت‌های اشتغال‌زایی کمیته امداد سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه رفع چالش بیکاری در سطح استان یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های دولت است، اظهار داشت: اجرای طرح‌های نوآورانه نقش مؤثری در رفع این چالش ایفا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد در اجرای طرح‌های اشتغال آفرین در سال‌های گذشته موفق عمل کرده است که این رویه مثبت باید برای توسعه استان ادامه یابد، خاطرنشان کرد: در کنار ایجاد اشتغال برای مددجویان کمیته امداد باید برای رفع چالش بیکاری دانش‌آموختگان دانشگاهی با کمک دستگاه‌های اجرایی هم اقدام شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان گفت: هماهنگی شرکت‌های دانش‌بنیان، کمیته امداد و دیگر دستگاه‌های اجرایی برای ایجاد اشتغال پایدار افزایش یابد.

ثبات زنجیره اشتغال‌زایی برای مددجویان کمیته امداد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان نیز در این نشست اظهار داشت: کمیته امداد استان سمنان با تکیه‌بر رویکردهای علمی و زیرساخت‌های موجود از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان برای ایجاد اشتغال پایدار استفاده کند.

علیرضا شریفی نژاد بابیان اینکه کارآفرینان و افرادی که خواهان تسهیلات برای اشتغال‌زایی هستند طرح‌های دارای ارزش روز و دانش‌بنیان ارائه دهند، تصریح کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان و امکانات مراکز رشد و فناوری برای ایجاد اشتغال موردتوجه باشد و دستگاه‌های اجرایی از ظرفیت کمیته امداد برای توسعه استان بهره گیرند.

وی افزود: ثبات زنجیره اشتغال‌زایی برای مددجویان کمیته امداد در اولویت باشد و با رهیافت‌های اصولی می‌توان برای کاهش آمار بیکاری در استان اقدام کرد.

کد خبر 5034293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی IR ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
      0 0
      طرح های توسعه ای و اشتغال زا نوآورانه و پایدار را مردم هر منطقه باید با توجه به مزیت های مطلق و نسبی آن منطقه خودشان ایجاد کنند، بسیج مردمی در قالب سازمان های مردمی و بنگاه های خیریه اقتصادی راه گشاست
    • علی IR ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
      0 0
      بسیج مردمی، کار جهادی در مناطق مختلف میتواند پروژه ها اقتصادی اشتغال زا نواورانه با کار مردمی و سرمایه مردمی اجرایی کند، یکی پول داره کمک کند، یکی حرفه ای بلده مثل بنایی، مهندسی و.. بیاد مجانی کار کند