۹ مهر ۱۳۹۹، ۱۱:۲۱

معاون وزیر راه و شهرسازی مطرح کرد:

انتقاد از بی توجهی به شایسته‌سالاری در انتصاب مدیران

انتقاد از بی توجهی به شایسته‌سالاری در انتصاب مدیران

کرمان - معاون وزیر راه و شهرسازی از بی توجهی به شایسته‌سالاری در انتصاب مدیران انتقاد کرد و گفت: تمامی مدیران میانی این وزارتخانه طی چند ماه آینده ارزیابی می شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، نعمت الله ترکی صبح چهارشنبه در دیدار با استاندار کرمان بیان داشت: در حال حاضر در شرایط فعلی کشور استانداران کار سختی بر عهده دارند.

وی افزود: وزارت راه و ترابری در حقیقت دو وزارتخانه است و در استان‌ها با مشکلات اساسی مواجه است و به این نتیجه رسیدیم این دو از هم تفکیک شوند و تغییر ساختار و وظایف هر کدام به صورت مجزا انجام شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی گفت: در بحث شایستگی و شایسته سالاری در انتخاب مدیران در کشور خوب کار نشده که در این راستا حدود یک ماه است که وزارتخانه در حال کار است و پرونده شایستگی انتصاب را ایجاد کرده است؛ تا دو سه ماه آینده کار ارزیابی همه مدیران میانی این وزارتخانه انجام خواهد شد.

ترکی وی تصریح کرد: در راستای توسعه منابع انسانی باید به آینده نگری مدیران هم توجه شود تا در چیدمان نیروی انسانی در پست‌های مدیریتی مشکلی به وجود نیاید.

وی تصریح کرد: در حال حاضر حدود ۷ هزار نفر را مورد آموزش قرار داده‌ایم تا بتوانیم سال‌های آینده از این ظرفیت در انتخاب مدیران استفاده کنیم.

کد خبر 5036788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha