۹ مهر ۱۳۹۹، ۱۱:۲۴

معاون مشارکتهای مردمی کمیته امداد خبر داد؛

‌ رشد ۳۰ درصدی کمکهای مردمی در شور عاطفه‌های امسال

‌ رشد ۳۰ درصدی کمکهای مردمی در شور عاطفه‌های امسال

‌معاون مشارکتهای مردمی کمیته امداد از افزایش ۲۸ درصدی کمکهای مردمی در شور عاطفه های امسال خبر داد و گفت: با برگزاری پویش هم بازی، افزایش کمک ها به ۳۰ درصد خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا عسگریان در مراسم آغاز به کار پویش ملی هم بازی که صبح امروز برگزار شد، گفت: کمک‌هایی که در شور عاطفه‌های امسال جمع آوری شد نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشت به طوری که بر اساس آمارهای جمع آوری شده حدود ۲۸ درصد رشد داشت این در حالی است که شرایط امسال با توجه به شیوع کرونا متفاوت از سال گذشته بوده است.

وی تاکید کرد: پویش ملی هم بازی طی سه روز ار امروز تا ۱۱ مهر ماه ادامه دارد و پیش بینی می‌شود در پایان این پویش میزان کمک‌های جمع آوری شده برای دانش آموزان نیازمند نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد رشد داشته باشد.

عسگریان گفت: کمک‌های جمع آوری شده را به دورترین نقاط کشور با توجه به آمار دانش آموزان نیازمند و تعداد آنها در مناطق خاص ارسال می‌کنیم و علاوه بر دانش آموزان تحت پوشش امداد سایر دانش آموزان نیازمندی که اسامی آنها اعلام شده این کمک‌ها را دریافت خواهند کرد.

وی همچنین به طرح هر کارمند یک حامی اشاره کرد و گفت: در این طرح سازمان‌ها و وزارتخانه‌های دولتی و همچنین خصوصی پای کار آمده‌اند و قصد داریم تعداد حامیان را افزایش دهیم به طوری که دیگر هیچ یتیمی بدون حامی نباشد.

عسگریان افزود: البته افراد تحت پوشش طرح محسنین نیز از حامی برخوردار خواهند شد و مستمری ماهانه آنها افزایش پیدا می‌کند.

وی گفت: ۲۵ استاندار پای کار آمده‌اند و تفاهم نامه‌ای نیز با بسیج امضا کرده‌ایم تا تعدادی از حامیان را آنها متقبل شوند.

کد خبر 5036802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha