۱۰ مهر ۱۳۹۹، ۱۱:۳۸

با مهر مطرح شد:

ورود سامانه بارشی و تقویت ناپایداری ها از عصر فردا در گیلان

ورود سامانه بارشی و تقویت ناپایداری ها از عصر فردا در گیلان

رشت- مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به نفوذ سامانه بارشی و تقویت ناپایداری ها از عصر فردا در استان، گفت: این سامانه تا اواسط هفته آینده در گیلان پایدار است.

محمد دادرس در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به الگوهای حاکم بر نقشه‌های هواشناسی، گفت: این الگوها نشان دهنده استقرار توده‌های هوای غالباً پایدار طی امروز و تا عصر فردا است.

وی با بیان اینکه در این مدت آسمان گیلان صاف تا نیمه ابری همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود، افزود: در برخی مناطق با شکل گیری ناپایداری‌های موقت شرایط برای افزایش ابر، بارندگی پراکنده و احتمال رعد و برق فراهم می‌شود.

مدیرکل هواشناسی گیلان ادامه داد: از عصر فردا (جمعه) با ورود سامانه بارشی و تقویت ناپایداری برای استان گیلان ابرناکی، وزش باد و در بعضی مناطق بارندگی و رعد و برق پیش بینی شده است.

وی بیان کرد: این شرایط تا اواسط هفته آینده در استان ماندگار است.

دادرس در ادامه به شرایط آب و هوایی حال حاضر استان گیلان اشاره کرد و افزود: برای امروز (پنجشنبه) آسمان استان گیلان صاف تا قسمتی ابری و در برخی مناطق افزایش ابر و وزش باد و بارش پراکنده پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: برای روز جمعه نیز آسمان صاف تا نیمه ابری، همراه با افزایش نسبی دما، تدریج با افزایش ابر و وزش باد و برای بعضی مناطق نیز بارندگی و احتمال رعد و برق پیش بینی شده است.

کد خبر 5037565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha