۲۳ مهر ۱۳۹۹، ۱۲:۴۲

رئیس‌ مجلس:

ظرفیت‌های سیستان وبلوچستان مغفول مانده است/ضعف مدیریت عامل مشکلات

ظرفیت‌های سیستان وبلوچستان مغفول مانده است/ضعف مدیریت عامل مشکلات

زاهدان - رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ظرفیت‌های سیستان و بلوچستان مغفول مانده است، گفت: حتماً برخی از مشکلات این استان در سال جاری و بخشی دیگر در بودجه سال آینده لحاظ می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد باقر قالیباف در یازدهمین یادواره شهدای وحدت که با حضور خانواده شهدا و تعدادی از مدیران، مسئولین، سران طوایف و نمایندگان مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی در حسینیه «عاشقان ثارالله» زاهدان برگزار شد، اظهار داشت: سرچشمه فرهنگ ایثار و شهادت از عاشورای حسینی است که موتور محرکه پیروزی انقلاب و جنگ تحمیلی همین فرهنگ بود.

رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه امنیت امروز کشور را مرهون خون شهدای انقلاب اسلامی هستیم، افزود: اگر امروز شاهد این هستیم که دشمنان از آسیب رساندن به کشور ناامید هستند تنها به دلیل ترویج همین فرهنگ ایثار و شهادت در کشور است

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان محمدزاده و شوشتری ادامه داد: شهید شوشتری پس از جنگ نیز هر کجا که انقلاب نیاز داشت حاضر بود و همراه او نیز سه عنصر خدمت، امنیت و وحدت تجلی داشت.

قالیباف با تاکید بر اینکه شهید شوشتری دغدغه زندگی همه مردم ایران را داشت، گفت: ما همگی مسلمان، برادر و ایرانی هستیم و به دنبال آرامش، آسایش و رفاه برای مردم عزیز ایران اسلامی هستیم و همین تفکر است که ما را به قدرت رسانده است.

وی با اشاره به اینکه شهدای ما تربیت شده فرهنگ جهاد و شهادت بودند، افزود: شهید محمد زاده از فرماندهان کم نظیر ۸ سال دفاع مقدس بود که همواره در خط مقدم حاضر بود.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: امروز ما باید قدردان ایثارگری‌های شهدا و رزمندگان باشیم و با همه وجودمان به مردم خدمت کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: در بودجه سال ۱۴۰۰ و همچنین برنامه هفتم توسعه قطعاً باید مناطق محروم و استان سیستان و بلوچستان در اولویت باشند.

قالیباف با اشاره به اینکه مشکلات مختلفی از جمله سلامت، آب، گاز، برق و عدم دسترسی به جاده‌های مناسب در سیستان و بلوچستان مشهود است، تصریح کرد: به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست که ۵۰۰ هزار نفر در استان سیستان و بلوچستان از آب آشامیدنی سالم محروم باشند.

وی با تاکید بر اینکه ظرفیت‌های استان سیستان و بلوچستان مغفول مانده است، گفت: حتماً برخی مشکلات در همین سال جاری و بخشی دیگر در بودجه سال آینده با نگاه اولویت دار به سیستان و بلوچستان برطرف می‌شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم پاسخ‌گو بودن افراد در خصوص به‌کارگیری مدیران جوان در بخش‌های مختلف اظهار داشت: ضعف مدیریت یکی از مهمترین مشکلات کشور است.

کد خبر 5048112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمدبهرامى بلوچ IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
      1 0
      جناب دكترقاليباف درزمان دفاع مقدس تانظامى وتمامى پست هاى كليدى خدمت وموفق بوده وامروز خاطراتى ازنيروى ها است كه ميگوينداى كاش دكتردوباره برگردد اولين رئيس مجلس به حاشيه نشين هاوضعيف ها راسرميزند
    • عباداله IR ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
      0 0
      سیاسی کاری با مردم همیشه محروم مطلقآ ممنوع، از اول انقلاب تا حال موضوع حقآبه دریاچه در دولت های مختلف پیگیری میشود.قول شما بعنوان رئیس مجلس توقع را بالامی برد.می گویند این هم از قول دادن رئیس مجلس.
    • نارویی FR ۰۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
      0 0
      با آمدن آقای دکتر قالیباف به استان خیلی نامهربانی ها بی مهری ها بی تدبیری مدیران استانی وتنگ نظریه‌ها مشخص شد استان به مدیران توانمند خلاق نیاز دارد جذب مدیران بومی جوان کار بلد نیاز دارد درد سوخته را