۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۲۷

پیام همدردی جامعه جهانی تعاون در پی شهادت رییس‌جمهور و هیات همراه

پیام همدردی جامعه جهانی تعاون در پی شهادت رییس‌جمهور و هیات همراه

جامعه جهانی تعاون متشکل از اتحادیه‌های جهانی تعاون (ICA)، دفتر آسیا و اقیانوسیه (ICA) در پی شهادت رییس‌جمهور ایران و هیات همراه به طور جداگانه پیام تسلیت ارسال و ابراز همدردی کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی شهادت خادم مردم ایران رئیس جمهور فقید، محبوب و مردمی جمهوری اسلامی ایران، سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان جامعه جهانی تعاون متشکل از اتحادیه‌های جهانی تعاون ( ICA)، دفتر آسیا و اقیانوسیه ( ICA)، رؤسای سازمان‌های ملی تعاون کشورهای چین، روسیه، ترکیه، هند، مالزی، کانادا، بلغارستان، بلژیک و ژاپن، ضمن ابراز همدردی با ملت ایران به ویژه جامعه بزرگ تعاون ایران، از طریق ارسال پیام و نامه‌های جداگانه این ضایعه تأسف بار را تسلیت گفتند.

پیام تسلیت اتحادیه جهانی تعاون ( ICA)

از طرف ICA به شما، ملت ایران و به ویژه جنبش تعاون تسلیت عرض می‌کنم. از دست دادن رهبران سیاسی شما که شامل (رئیس جمهور، وزیر امور خارجه و همراهان آنها است) در ابعاد مختلف یک اتفاق دردناک است.

ICA در این عزای پیش آمده به عنوان متحد کنار شما ایستاده و برای شما به عنوان رهبر نهضت تعاون ملی ایران آرزوی قدرت و درایت در زمینه هدایت مردم ایران و پیشرفت آنها با هدف ایجاد رفاه و آرامش برای همه خواهد داشت.

جنبش تعاون در این روزهای سخت در کنار شما ایستاده است.

پیام تسلیت دیمیتری زوبوف رئیس سازمان ملی تعاون روسیه

اطلاع از درگذشت نابهنگام هشتمین رئیس جمهور ایران حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی به همراه وزیر امور خارجه این کشور جناب آقای حسین امیر عبداللهیان و دیگر مقامات عالی رتبه ایران در سقوط هلیکوپتر بسیار تکان‌دهنده بود.

جناب آقای رئیسی شخصیت برجسته‌ای بود و همیشه به عنوان شخصیت اصلی دستگاه اجرایی ایران، سیاستمدار خردمند و با تجربه و البته متحد قابل اعتماد و دوست واقعی روسیه در خاطر ما باقی خواهد ماند.

من از طرف خودم و همکارانم به شما تسلیت عرض می‌کنم. در این دوران سخت، ما در کنار مردم ایران همدردی خواهیم کرد.

کد خبر 6114794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha