۲۷ مهر ۱۳۹۹، ۱۵:۰۳

قائم‌مقام کمیته امداد استان سمنان:

نذر قربانی در استان سمنان ۱۴۰ درصد رشد داشت

نذر قربانی در استان سمنان ۱۴۰ درصد رشد داشت

سمنان- قائم‌مقام کمیته امداد استان سمنان گفت: نذر قربانی در سطح استان از ابتدای سال جاری در مقایسه با سال گذشته از رشد ۱۴۱ درصدی برخوردار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد قوسی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی کمیته امداد سمنان با اشاره به اینکه نذورات قربانی شش ماهه سال جاری نسبت به سال گذشته با رشد ۱۴۱ درصدی همراه شده است، بیان کرد: این نذورات بین نیازمندان استان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه افزایش میزان نذورات قربانی سبب قرارگیری سمنان در رتبه دوم استان‌های کشور در این شاخص شد، ابراز کرد: مردم استان در طرح نذر قربانی سال جاری کمک‌های شایان ذکری را انجام دادند که نشان از نیک اندیشی مردم دارد.

قائم‌مقام کمیته امداد استان سمنان افزود: در عید قربان سال جاری دو هزار و ۵۰۰ رأس در دام بااعتبار پنج میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان ذبح و بین نیازمندان توزیع‌شده است.

قوسی با بیان اینکه مجموع مشارکت مردم استان سمنان در عید قربان سال گذشته دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بوده است، گفت: کمیته امداد استان همچنین موفق به کسب شاخص مالی با ۷۱ درصد، تحقق برنامه ۹۰ درصد، توزیع بسته‌های حمایتی ۹۷ درصد و همکاری مؤسسات خیریه ۸۴ درصد شد که مجموع این شاخص‌ها در کنار قربانی رتبه دوم کشور را برای این استان به ارمغان آورد.

کد خبر 5050695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha