۳۰ مهر ۱۳۹۹، ۸:۰۷

بعد از گلزنی در وقتهای اضافه؛

تمجید روزنامه‌های قطر از محمدی/ او سرمربی ایسلندی را نجات داد

تمجید روزنامه‌های قطر از محمدی/ او سرمربی ایسلندی را نجات داد

روزنامه‌های قطر از مهرداد محمدی بازیکن ایرانی تیم العربی و گلزنی او در وقت‌های تلف شده بازی با ام صلال تمجید کردند و از وی به عنوان ناجی سرمربی العربی نام بردند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال العربی قطر در هفته چهارم لیگ ستارگان در دیدار با ام صلال با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی رسید. گل دوم العربی در دقیقه ۹۴ و با ضربه زیبای مهرداد محمدی بازیکن ایرانی به ثمر رسید.

روزنامه «العرب» قطر در گزارش کاملی که از هفته چهارم منتشر کرده است، از مهرداد محمدی تمجید کرد و از وی به عنوان بازیکنی یاد کرد که با گل دیرهنگام خود فشار را از روی «هیمیر هالگریمسون» سرمربی ایسلندی العربی برداشت.

العرب در بخشی از گزارش خود آورده است: «درواقع مهرداد محمدی ایرانی مهاجم جدید العربی ناجی این تیم محسوب می‌شود بعد از آنکه توانست با یک ضربه استادانه و شگفت انگیز در وقت‌های تلف شده به ام صلال گل بزند. محمدی در نقل و انتقالات تابستانی به جای مرتضی پورعلی گنجی هموطن خود به العربی پیوست و توانست توانایی‌های خود را تایید کند. او در مدت کوتاهی با تیم هماهنگ شد و انتظار می‌رود مهره ارزشمندی برای العربی باشد.»

همچنین روزنامه «الوطن» نوشت: «گل پیروزی بخش مهرداد محمدی در آخرین دقایق به ام صلال هیمیر هالگریمسون سرمربی ایسلندی را از شر اخراج که او را آزار می‌داد نجات داد بعد از آنکه هواداران العربی بعد از باخت به تیم السد خواهان برکناری اش بودند اما مدیریت باشگاه العربی در برابر فشارهای عمومی تسلیم نشد.»

کد خبر 5053005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha