۵ آبان ۱۳۹۹، ۱۲:۰۲

علیرضا فولادی خبر داد؛

همایش پژوهش‌های زبان و ادبیات فارسی برگزار می‌شود

همایش پژوهش‌های زبان و ادبیات فارسی برگزار می‌شود

دبیر علمی دهمین همایش زبان و ادبیات فارسی، از برگزاری این‌رویداد از ۲۰ تا ۲۵ دی‌ خبر داد.

علیرضا فولادی پژوهشگر و دبیر علمی دهمین همایش زبان و ادبیات فارسی در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: این‌همایش از ۲۰ تا ۲۵ دی‌ماه امسال برگزار می‌شود و ابتدا قرار بود از ۱۷ تا ۲۲ آبان برگزار شود. اما به‌دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این‌روزهای گسترش بیماری کووید ۱۹، اولاً تصمیم بر این شد که شیوه برگزاری همایش به صورت مجازی باشد و همچنین تاریخ برگزاری‌اش هم به ۲۰ تا ۲۵ دی‌ماه امسال تغییر پیدا کند.

وی افزود: همایش پژوهش‌های زبان و ادبیات فارسی همایشی دوسالانه و از همایش‌های علمی ملی در حوزه پژوهش‌های مربوط به زبان و ادبیات فارسی است که توسط انجمن علمی استادان زبان و ادبیات فارسی و هر بار با همکاری یکی از دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی دیگر برگزار می‌شود. این‌رویداد امسال به دهمین دوره برگزاری خود رسیده است.

دبیر علمی همایش زبان و ادبیات فارسی ادامه داد: همایش‌های علمی امسال که با همکاری دانشگاه تربیت مدرس برگزار می‌شود، همچون ۹ همایش قبلی، از نظر موضوع عمومیت دارد و فرصتی برای ارائه‌ی یافته‌های همه محققان محترم در هر یک از شاخه‌های زبان و ادبیات فارسی است؛ به همین دلیل هر موضوع دارای دبیری ویژه است و نشستی مخصوص به خود دارد که در زمان مشخصی در بازه‌ی روزهای برگزاری همایش برگزار خواهد شد. مقالات برگزیده نشست‌های تخصصی این‌رویداد هم در مجله‌های علمی پژوهشی انجمن به چاپ خواهد رسید و محققان تا دهم آذر فرصت دارند مقالاتشان را به نشانی cpllr۱۰@modares.ac.ir ارسال کنند.

کد خبر 5056435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha