۵ آبان ۱۳۹۹، ۱۲:۱۸

امام جمعه موقت ورامین:

اطلاع رسانی مطلوب در خصوص کرونا در ورامین انجام نشده است

اطلاع رسانی مطلوب در خصوص کرونا در ورامین انجام نشده است

ورامین- امام جمعه موقت ورامین از اطلاع رسانی در خصوص کرونا در این شهرستان انتقاد کرد و گفت: متاسفانه برای ارائه آمارها مشکل وجود دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی پیش از ظهر دوشنبه در دیدار با مجتبی بنداد کرمانی، رئیس بیمارستان مفتح‬ ورامین از نقش بی بدیل بخش درمان در خط مقدم مبارزه با کرونا تقدیر کرد و در عین حال گفت: خلأ جدی شهرستان ورامین عدم اطلاع رسانی در زمینه بیماری کرونا بوده و هست و آثار آن در مدیریت افکار عمومی برای مبارزه با این بیماری دیده می‌شود، متأسفانه برای ارائه آمارها مشکل وجود دارد و به مردم اطلاع رسانی مطلوبی نشده است.

وی تصریح کرد: در جذب کمک‌های مردمی و ورود گروه‌های جهادی ما سردرگم هستیم و اگر ستاد مبارزه با کرونا آمار دقیقی ارائه می‌کرد می‌شد، از این ظرفیت بزرگ استفاده کرد.

محمودی بیان کرد: ظرفیت دفتر امام جمعه و روحانیت آماده همکاری با کادر بهداشت و درمان بوده و هست.

امام جمعه موقت ورامین با انتقاد از ستاد مبارزه کرونای استان تهران اظهار داشت: از دکتر زالی و ستاد مقابل با کرونا استان تهران توقع بود به شهرستان‌های استان تهران سرکشی کنند و کمبودهای شهرستان‌ها از نزدیک لمس و دستورات لازم را صادر می‌کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: تاریخ در آینده این مقطع را با این بیماری در کشور ما قضاوت خواهد کرد و اگر بتوانیم سربلند بیرون بیاییم آیندگان ما را تحسین خواهند کرد.

وی این مقطع را مشابه زمان جنگ دانست و در این باره اظهار داشت: در زمان جنگ فرماندهان نظامی وسط میدان بودند و انتظار مردم در شرایط فعلی حضور بزرگان در وسط میدان و کنار مردم و بخش درمان است.

کد خبر 5056499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • معلم IR ۰۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
      0 0
      سلام آره واقعا من یکسال از منزل بیرون نیامدم طبق فرمایش مسئولین در مدرسه حاضر شده و مبتلا به کرونا شدم شبکه بهداشت فقط جواب تست رو اعلام کرد و هیچ تماس راهنمایی و کمک دیگری در این زمینه به من نکرد !!