۵ آبان ۱۳۹۹، ۱۳:۳۴

جانشین سپاه نینوا گلستان مطرح کرد؛

ضرورت افزایش ضریب حساسیت مردم در مقابله با کرونا

ضرورت افزایش ضریب حساسیت مردم در مقابله با کرونا

بندرگز- جانشین سپاه نینوا گلستان گفت: اگر ضریب حساسیت مردم را بالا نگه داریم یقینا شاخص رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و زدن ماسک افزایش خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سید موسی حسینی پیش از ظهر دوشنبه در جلسه بررسی وضعیت قرمز کرونایی شهرستان بندرگز اظهارکرد: همه ما در طول زندگی در معرض آزمایش و امتحان الهی هستیم و آیندگان عملکرد ما را در این امتحان‌ها قضاوت خواهند کرد.

وی افزود: جلسه اخیر ستاد ملی کرونا با حضور رهبر فرزانه انقلاب اسلامی نشان از اهتمام ویژه ایشان به این مسأله است و باید از خداوند به سبب داشتن رهبری حکیم و فرزانه شاکر باشیم.

جانشین سپاه نینوا گلستان بیان کرد: شرایط بندرگز برای ما نگران کننده است چراکه ما هنوز دچار موج سوم همه گیری بیماری کرونا نشده ایم و سعی مان بر این است که با کنترل وضعیت شهرهای سفید و نارنجی، وضعیت قرمز بندرگز را تغییر بدهیم.

حسینی گفت: تهدیدات کرونایی شهرستان شناسایی شده و باید رفتارها و اقدامات خود را بر مبنای آن عملیاتی کنیم.

وی ادامه داد: ستاد کرونای شهرستان، شبکه بهداشت و درمان و مردم سه ضلع مقابله با کرونا هستند که مردم اصلی ترین نقش را ایفا می‌کنند.

جانشین سپاه نینوا گلستان اضافه کرد: ما در سپاه مقابله با کرونا را مأموریت خود می‌دانیم زیرا معتقد هستیم هرجا که آسایش، سلامت و امنیت مردم دچار خلل شود سپاه رسالت دارد تمام قد در کنار مردم بایستد.

حسینی بیان کرد: باید با آموزش محله محور و کمک فضای مجازی مردم را از وضعیت آگاه کرد و شیوه‌های مبارزه با این ویروس منحوس را به آنها آموزش داد.

وی گفت: اگر ضریب حساسیت مردمی را بالا نگه داریم یقیناً شاخص رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و زدن ماسک افزایش خواهد یافت.

کد خبر 5056586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha