۶ آبان ۱۳۹۹، ۱۰:۲۵

مدیر درمان تامین اجتماعی کرمانشاه:

ظرفیت پذیرش بیماران کرونایی بیمارستان شهدا تکمیل است

ظرفیت پذیرش بیماران کرونایی بیمارستان شهدا تکمیل است

کرمانشاه- مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه گفت: ظرفیت پذیرش بیماران کرونایی در بیمارستان شهدای کرمانشاه تکمیل است و پذیرش صورت نمی گیرد.

دکتر میثم حجتی پور صبح امروز در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به شیوع موج جدید ویروس کرونا و وضعیت قرمز شهر کرمانشاه، اظهار کرد: به دنبال افزایش تعداد مبتلایان کرونایی، ظرفیت بیمارستان شهدا با ۴۰ تخت معمولی و ۵ تخت ویژه تکمیل شده است و پذیرش جدید صورت نمی‌گیرد.

وی افزود: تقریباً در شبانه روز ۴۰۰ الی ۵۰۰ بیمار به اورژانس بیمارستان مراجعه می‌کنند که ۴۰ درصد از آنها با علائم کرونا و یا مشکوک به کرونا هستند.

مدیر درمان سازمان تأمین اجتماعی استان کرمانشاه گفت: بیمارستان شهدا دارای ۱۱۰ تخت است و فضای فیزیکی این بیمارستان ظرفیت ارتقا به ۱۳۵ تخت را دارد.

وی با بیان اینکه پیش بینی می‌شود این شرایط تا بهمن ماه ادامه داشته باشد، تصریح کرد: در صورت نیاز بیمارستان شهدا با ظرفیت کامل در اختیار بیماران کرونایی قرار خواهد گرفت و بخش اورژانس و عمل‌های جراحی به بیمارستان حضرت معصومه (س) منتقل خواهد شد.

حجتی‌پور با اشاره به روش مؤثر اکسیژن تراپی در درمان بیماران کرونایی، گفت: هم اکنون یک دستگاه اکسیژن ساز در بیمارستان شهدا موجود است و دستگاه دیگری نیز خریداری شده که به زودی نصب و راه اندازی می‌شود.

مدیر درمان سازمان تأمین اجتماعی استان کرمانشاه ادامه داد: از مردم می‌خواهیم که شیوه‌نامه های بهداشتی را رعایت کنند و از ترددهای غیر ضروری و دورهمی ها خودداری نموده و استفاده از ماسک که بهترین پیشگری از ابتلاء به این ویروس است را مورد توجه قرار دهند.

کد خبر 5057280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha