۴ آذر ۱۴۰۰، ۹:۴۶

مدیر درمان تأمین اجتماعی کرمانشاه خبر داد؛

پذیرش بیش از ۳۰۰۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان شهدا کرمانشاه

پذیرش بیش از ۳۰۰۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان شهدا کرمانشاه

کرمانشاه- مدیر درمان تأمین اجتماعی استان کرمانشاه از پذیرش بیش از ۳۰۰۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان شهدا کرمانشاه خبر داد.

میثم حجتی پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بیمارستان شهدا کرمانشاه یکی از بیمارستان‌هایی بوده که از زمان شیوع کرونا با راه اندازی بخش ویژه نسبت به پذیرش بیماران کرونایی اقدام کرده است.

وی افزود: از آغاز شیوع بیماری کرونا تا ابتدای آبان ماه سال‌جاری سه هزار و ۳۳۰ نفر در ۲ بیمارستان شهدا و حضرت معصومه (س) پذیرش شده‌اند که ۲ هزار و ۶۸۰ نفر در بیمارستان شهدا و ۶۵۰ نفر دیگر در بیمارستان حضرت معصومه (س) بستری شده‌اند.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان کرمانشاه تصریح کرد: در آغاز شیوع کرونا در استان کرمانشاه ظرفیت بیمارستان شهدا ۴۵ تخت بوده که در زمان اوج‌گیری شیوع کرونا به ۹۰ تخت افزایش است.

حجتی پور بیان کرد: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون مبلغ ۱۲۱ میلیارد و ۶۲۰ میلیون ریال برای بیماران کرونایی بیمارستان شهدا تخصیص یافته که برای تأمین دارو تجهیزات بیماران کرونایی استفاده شده است.

وی ادامه داد: از مجموع تعداد بیماران پذیرش شده در بیمارستان شهدا ۹۰ درصد بهبود یافته و ۱۰ درصد فوت شده‌اند و همچنین ۲۸ هزار سی تی اسکن در این مرکز درمانی انجام گرفته است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: از مجموع ۲۸ هزار سی تی اسکن انجام گرفته ۴۲ درصد آنها با نظر پزشک متخصص مثبت اعلام شده است.

حجتی پور گفت: با توجه به سیر نزولی پیک پنجم بیماری کرونا در استان کرمانشاه هم‌اکنون هشت بیمار در مرکز درمانی شهدا بستری هستند.

کد خبر 5360393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha