۶ آبان ۱۳۹۹، ۱۷:۵۷

معاون استاندار سمنان:

برنامه ورزش هفتگی در فرمانداری‌های استان سمنان پیگیری می‌شود

 برنامه ورزش هفتگی در فرمانداری‌های استان سمنان پیگیری می‌شود

سمنان- معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان با بیان اینکه برنامه ورزش هفتگی در فرمانداری‌های استان پیگیری می‌شود، گفت: این برنامه در راستای ترویج نشاط و روحیه کارکنان اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فاطمه منصوری عصر سه‌شنبه در نشست شورای فرهنگی استانداری سمنان به میزبانی استانداری با اشاره به اینکه نادیده گرفتن فرهنگ باعث می‌شود که در بسیاری بخش‌ها شاهد آسیب باشیم، بیان کرد: فرهنگ در نحوه اجرای برنامه‌ها و به خصوص در بخش اجرا و در فرهنگ سازمانی که برنامه‌ها و دستورالعمل‌های آن در حال تدوین است، اثر گذار بوده و کمک می‌کند تا وضعیت از آنچه در ان قرار داریم اندکی بهتر شود. ما انتظار مدینه فاضله را نداریم اما می‌توانیم وضعیت بهتری را تجربه کنیم.

وی با بیان اینکه برنامه‌های شورای فرهنگی ضمن اینکه حال و هوای معنوی را عوض می‌کند، می‌تواند به نزدیک تر شدن پرسنل و همکاران نیز منجر شود، بیان داشت: انتظار داریم که فرمانداری‌های استان به مسائل دینی و فرهنگی و معنوی بپردازند.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه مقوله فرهنگ در ابعاد مختلف جای کار بسیار دارد و فرمانداری‌ها می‌بایست به این موضوع بپردازند، افزود: برنامه‌های مشترک بین پرسنل و همکاران می‌تواند در بهبود محیط کار اثرگذار باشد. پیشنهادهایی نیز در این زمینه از سوی فرمانداری‌ها به خصوص فرمانداری سمنان دریافت شده که از جمله آن می‌توان به برگزاری مسابقات و برنامه‌های ورزشی و … اشاره کرد.

منصوری با اشاره به اینکه شور و نشاط در کنار سلامت همکاران در مجموعه‌های اداری می‌تواند به بهبود روحیه نیز کمک کند، تاکید کرد: یکی از برنامه‌های پیشنهادی اجرای برنامه ورزش همگانی به صورت هفتگی در فرمانداری‌های استان است که در صورت جمع بندی نقطه نظرات می‌توان این طرح را به زودی مصوب و اجرا کرد.

وی با اشاره به ضرورت ارتقای کیفیت بصری و نشاط در درون مجموعه‌های اداری و فرمانداری‌ها، بیان کرد: فرمانداری‌ها به هیچ وجه بنرهای تبریک و تسلیت و شعاری را نداشته باشند بلکه با نصب مانیتورهایی در سالن‌های فرمانداری نسبت به پخش تصاویر مرتبط با جشن‌ها، عزاداری‌ها و محتواهای زیبا مبادرت ورزند که این امر به پیشبرد گذار از یک روابط عمومی سنتی به الکترونیک هم کمک می‌کند و هم بودجه و اعتبارات را کاهش می‌دهد.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه خواستار توجه به نظرات شورای مشورتی کارکنان در استانداری و فرمانداری‌های تابعه و مجموعه‌های دیگر شد و بیان کرد: شورای مشورتی می‌تواند در برنامه‌های اجرایی در حوزه فرهنگ پیشنهادات خوبی ارائه کند همچنین به مثابه نماینده کارکنان می‌تواند در فرمانداری‌ها نقش آفرینی ویژه‌ای داشته باشد.

کد خبر 5057506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha