۶ آبان ۱۳۹۹، ۱۴:۴۵

در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

گلایه هاشمی از بی توجهی دولت به پیشنهاد تعطیلی تهران

گلایه هاشمی از بی توجهی دولت به پیشنهاد تعطیلی تهران

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: هفته گذشته پیشنهاد تعطیلی دو هفته‌ای تهران را مطرح کردم ولی ستاد مقابله با کرونا و دولت حمایتی را به این پیشنهاد نداشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن هاشمی در حاشیه جلسه امروز شورای شهر در جمع خبرنگاران درباره وضعیت کرونا در پایتخت اظهار داشت: هفته گذشته پیشنهاد تعطیلی دو هفته‌ای تهران را مطرح کردم ولی ستاد مقابله با کرونا و دولت حمایتی از به این پیشنهاد نداشت و از این اتفاق متأسفیم.

وی افزود: وضعیت اقتصادی کشور اگر مناسب بود مقابله با کرونا بهتر انجام می‌گرفت ولی از آنجایی که وضعیت اقتصادی خوب نیست پول و اعتباری هم برای جبران خسارات ناشی از کرونا موجود نیست.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه در حال حاضر به دلیل وجود مشکلات، به اقتصاد معیوب بها داده شده است، گفت: به دلیل نبود شرایط اقتصادی مناسب، باعث وضعیت فعلی کرونا و شیوع بیشتر ویروس شده است.

کد خبر 5057668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • سید محمد طباطبایی فرد IR ۰۷:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
      0 0
      خیلی جالب این شورا با دخالت در امور دولت فرار به جلو میکنه وخیلی مدعی هستند در صورتی که دور خودشون دیوار کشیدن وهر کاری بخوان میکنن و کسی نباید به اونها اعتراض کنه ۹ماه دیگه کار این شوراتمام جوجه ها رو آخر پاییز میشمارن